wat heb ik nou toch is t echt een depressie

Depressie

Wat heb ik nou toch is t echt een depressie

6 januari klapte ik van de ene op andere dag in me kaar . na een lange stressperiode die gelukkig op gelost is ... alleen ik niet
dagelijks huil ik wel van angst wanhoop en ben ik mezelf kwijt ben
ik loop bij een sp en zegt dat ik een depressie heb met angst
maar somber voel ik me door redens ik hang namelijk de hele dag in me hoofd
veel piekeren over dit allemaal waar ik in ben beland wat ik voel bewust van me gedachten
t staat echt totaal niet stil t begint de ochtend al wordt rond half 4 wakker en dan begint t gedenk al
of levendige dromen .raak daar van echt overstuur want t zijn allemaal flarden van gedachten
en soms zelfs een zin of woord die wel 10 keer herhaald wordt logisch hier wordt je erg sago van .. ik durf gewoon niet meer te leven want waar ik ook ben of doe er hangen gedachten tussen .t blijft maar aan ..moet er erg veel om huilen want ben bang dat dit denken nooit meer over gaat ..althans t bewust er van zijn.. ook heb ik af en toe een overheersend rot gevoel dat ik erg onrustig wordt en echt een vluchthouding aan neem ,,ook weel onrust is me lijf dat ik soms niet weet waar ik t zoeken moet ...er gaat veel door me heem wil me weer goed voelen mezelf weer zijn ..iedere dag is het zelfde bij muziek zit ik te janken want dat was me leven en voelt mu anders .. voel mezelf helemaal anders... wil me zo niet voelen had t zo naar me zin ..herinderingen doen pijn dat dit gebeurd is doet pijn af en toe een gedachte van t komt nooit meer goed .. nou dan raak ik echt in angst die gedachten komt af en toe ... ook ben ik veel boos boos op dat gedenk en dat dit gebeurd is .. er gaat vanalles door me hoofd ook een hoop gepieker wat moet ik nou? waar is me mooie leventje .. heb best ook zelfmedelijden zeg ik eerlijk .. kan rustig de hele dag huilen .dat ik me zo angstig en rot voel
op t moment doe ik alleen praten met de sp en geeft ze me handvaten om er mee om te gaan
zo zei ze heb je die gedachten t komt niet meer goed zeggen .... ja dag dan is die gedachten al geweest en ben ik al helemaal overstuur ... ik mis acceptatie dat t ff niet gaat ..dat lukt me maar niet ,, wil t wel maar lukt gewi=oon niet .. ga veel weg soms moet ik me er echt toe aan zetten
of haak ik weer af door die drukke hersentjes ..maar wil zo graag weer alles normaal doen zonder gedenk gepieker en gemaal .. .hang alleen maar hier in met me gedachten .... op t moment gebruik ik een week een ad mmar twijfel of t hier wel tegen gaat werken .. t angstgevoel van t denken
t sombere gevoel door dat gedenk ... heel verhaal maar herkend iemand wat? voel me best wanhopig en erg angstig en heel verdrietig

Reacties

NECUSE

Depressie is niet een ziekte perse. Neem de rust, kun je het niet meer aan? LAAT HET WERK LIGGEN en zorg voor jezelf ipv de omgeving

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips