Steun

Depressie

Steun

Hoi,
Ik ben 21 jaar en heb een ASS diagnose. Een paar maanden geleden is een 5.5 jaar lange relatie uitgegaan. Ik ben echt kapot geweest. Tijdens mijn relatie heb ik 3 samengewoond en nooit echt het gevoel gehad dat mijn ouders mij steunden in mijn relatie en de keuzes die ik maakte.
Mijn ex en ik zijn als vrienden uit elkaar. Aan het begin heel lastig maar tegenwoordig gaat het redelijk goed. Maarja, het leven gaat door. Nu heb ik een jongen leren kennen via een vriendin en merk dat ik gevoelens voor hem begin te krijgen. Omdat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie heb ik besloten samen met hem voor nu vrienden te blijven. Het probleem? Weer geen steun van mn ouders. Ik woon weer bij mn ouders en dat is bijna 3 uur reizen naar hem.
Ze lijken zo gefocused op mn ex omdat hij de perfecte schoonzoon is (goede baan, eigen huis enzvoorts enzovoorts).
Het enige wat ik vraag is een beetje steun om verder te kunnenet mijn leven en ze hebben het gewoon niet door dat ze me zo kwetsen. Ik snap ook dat het een hele grote verandering is voor hun zeker omdwt ik de enige was van mn zussen en mij (ben middelste van 3 meiden) die een stevige relatie had.
Ik snap miet waarom ze mij niet kunnen steunen in mijn nieuwe relatie. Ze jagen me weg en dat wil ik niet. Ze geven me geen andere keus dan ze ook weg te duwen.

Reacties

NECUSE

Tuulk als je een keer samen wilt gamen stuur me een pm

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips