Ik haat de wereld

Depressie

Ik haat de wereld

Ik haat hoe de wereld is geworden de laatste paar jaren, voornamelijk de laatste paar maanden. We mogen niet meer sporten en naar school, leuke dingen doen is ook verboden. Alles is de laatste paar jaren alleen maar duurder geworden maar het gemiddelde salaris is er niet op vooruit gegaan. En nu gaan we ook nog richting een wereldwijde recessie die makkelijk voorkomen had kunnen worden. Steeds meer gaat digitaal en cash geld wordt langzaam maar zeker weggehaald. Als kers op de taart is de rente het laagste wat het ooit is geweest. En het draait me niet eens om geld, ik wil gewoon de vrijheid hebben om te kunnen doen wat ik wil doen maar daar krijg ik niet veel ruimte voor in de huidige samenleving en die ruimte is alleen maar aan het afnemen. Nu willen ze in de wet een anderhalve meter samenleving vastleggen en de volgende verkiezingen annuleren (staatsgreep dus), Laat ik dan niet eens beginnen over hoe erg sociale media de samenleving heeft verpest en het 5G netwerk wat ze in Nederland willen opzetten.

Het enige wat ik wil is ruimte om mijn levensdoelen te behalen... het enige wat ik kan doen is toekijken hoe de samenleving de afgrond in gaat en ik waarschijnlijk sterf voordat ik 25 ben

Reacties

NECUSE

Het coronavirus is bedacht en in werking gezet om zo langzaam een wereldwijde dictatuur op te zetten. Het zal niet meteen gebeuren, zoiets gaat langzaam en corona is een van die "trap tredes"

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips