Moet het evenkwijt.

Depressie

Moet het evenkwijt.

Ik trek het niet meer. Het is al een aantal maanden gaande en in de winter is het helemaal mis. Ik lig op bed en wil er niet meer uitkomen. Fysiek ook helemaal niet meer goed in orde. Na het trekken van 2 zwaar geinfecteerde kiezen ben ik 2 maanden dood- en doodziek geweest. Ooit heb ik een schedelbasisfractuur (genezen) gehad en het is alsof na het trekken van die 2 kiezen helemaal de balans van mijn hoofd weg is. Mijn huisarts zegt dat het psychosomatisch is. Ik probeer wat van de dag te maken maar het is alsof er maar een mantra door mijn hoofd gaat: 'Ik wil niet meer. Van mij hoeft het niet meer.' Ik zit apathisch televisie (mij onttrekken van de realiteit) televisie te kijken of houd mij bezig met crypto's op beursen. Dat traden vind ik wel aardig om te doen omdat ik er nog wel eens winst mee maak. Maar dat maakt mij ook niet blij. Geld is wel noodzakelijk. Ik voel mij schuldig tegen over mijn lieve vriend die dol is op mij. Ik probeer hem buiten schot te houden maar ik kan mij soms ook ongelofelijk geirriteerd voelen om niets. Ook omdat ik fysiek niet lekker ga. We doen al alles met biologisch eten, gezond eten. Als ik naar de wereld om mij heen kijk word ik ook al zwaar depressief. Het gedoe met de mainstream media die maar beslist wat wij moeten kijken. De kwestie met vaccinaties. 5 G. Het politieke gekonkel. Het milieu. Innerlijk wil ik alleen maar dood lijkt het wel. Ik vind mijn toestand erg zorgelijk.

Bedankt voor het mogen delen,,,,,,,,,,,

Reacties

mabel

Hallo, maak dat je naar het lotgenoten forum komt. Dit forum was ooit prachtig maar totaal verziekt door trollen.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips