Help

Depressie

Help

Goedenavond,

Ik ben hier nieuw.

Lang verhaal kort. Sinds m'n puberteit ging het helemaal mis, ik werd onzeker verlegen, eenzaam enz.

Nu jaren later heb ik helemaal niemand. Ik doe m'n best m'n verlegenheid is minder maar ik ben gewoon niet interessant. Mensen willen nooit iets leuks doen met mij. Ik heb niemand.
Ik heb nooit een relatie gehad. Nou uiteindelijk toch maar eens naar Tinder (alle vrouwen krijgen daar massa's reacties) wat denk je ik natuurlijk niet.

Eindelijk contact met een man, bij wie ik me redelijk goed voel durf mezelf te zijn maar hij heeft zelf veel problemen kan zich niet binden enz.. dus haakt heel tijd af, moet aan zichzelf werken ,geen tijd, bang enz. Nu hebben we elkaar al langere tijd niet gezien en nu al 2x afgesproken en afgezegd.

Ik weet dat dit niet werkt en dat ik dit moet stoppen maar dan? Dan si er helemaal niemand meer die me ziet. Ik wil niet me hele leven alleen blijven! Ik kan niet tegen eenzaamheid dit moet stoppen, heel snel maar ik weet niet hoe! Help?

Over een aantal weken ga ik met m'n familie paar dagen weg. Nog een keer allemaal samen. Daarna is het wel mooi geweest en time to say goodbye. Is dat dan de oplossing? Ik hou dit echt niet meer vol.

Reacties

mabel

Ga naar het lotgenoten forum, dit forum is totaal verziekt door trollen.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips