TWEEK FOR PRESIDENT 2020

Depressie

TWEEK FOR PRESIDENT 2020

Tweek, wie was toch die tweek die voor mij deze site had schoongeveegt van alle "pro medicatie" leden. Tweek die zijn best deed om een nieuwe fijne sfeer te creeeren. Pesterijen werden te niet gedaan, valse informatie werd vernietigd... het was een chaos en een ruzie op deze site maar het resultaat mag er zijn.

.
Mensen kunnen nou EINDELIJK vrijuit praten over hun afbouw process ipv afgekraakt te worden. Ik ben hem nog dankbaar, want dankzij hem kan ik en vele nieuwelingen nu vrijuit praten op deze website zonder vooroordelen en verwijten. Ik ga hier niet meer weg, want ik was die tweek.
.
Het is tijd voor steun voor hen die willen stoppen met de medicatie, het is tijd voor begrip voor hen die echt willen herstellen. Het moment is aangebroken om medicatie junkies de mond te snoeren. Zodat we kunnen focussen op mensen die echt door het vuur willen gaan, en echt willen herstellen ipv drogeren!
.
Deze site krijgen jullie niet meer in de oude vorm terug, want iedereen die hier niet hoort is verjaagd. Jullie hebben er een drugsforum van gemaakt om hen te beinvloeden die zwak zijn, dit is schandelijk. Deze site was bedoelt om je gevoel te uiten en op steun te rekenen, niet om zoveel mogelijk mensen over te halen drugs te gaan gebruiken en hen aanvallen die dit weigeren. SCHAAM JULLIE!!

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips