Vakantie en zomer

Depressie

Vakantie en zomer

Het is vakantietijd en zomer. Als je depri bent is het niet voor de hand liggend om daarvan te genieten. Vakantie is ook stress, anders, dus daar kan en mag ik ook tegenop zien. Morgen naar Engeland met vrouw en dochter. Ach Engeland kennen we goed en het is een keurig geregeld land dus het zal wel lukken. We hebben veel routine in leuk vakantievieren samen dus daar vertrouw ik maar op.
Gek hoor die ambivalentie, dat hebben andere forumbezoekers vast ook. Gewoon veilig thuisblijven lijkt me wel wat. Maar dan ben ik hier alleen dat lijkt me niks. Ik merk dat matige activiteit me goed doet. En misschien begint de ophoging duloxetine naar 90 een beetje te werken na 11 dagen, dat kan ook.
Dus ik ga er voor. Herkenbaar?

Reacties

Dipjes

Nou de reis viel mee en een andere omgeving is heel prettig moet ik zeggen. Even los van alles zijn . Dit zal niet voor iedereen gelden besef ik maar mij doet Het goed. Met ups en downs maar toch goed.
Niet te ver weg, min of meer bekend gebied en toch is alles Anders. Prettig.

Dipjes

Vanmorgen door mijn vrouw uit bed gehaald voor wandeling voordat de hitte toeslaat. Wel goed idee.
Heb zin om met iemand van het platform contact te hebben. Effe klagen. We zitten in de tuin in de schaduw en lezen. Is relaxte vakantie dus, we hoeven nix. Moeilijk ervan te genieten, er knaagt een stemmetje van er op uit je moet dingen zien en doen in het buitenland. Maar ja dat doe je als kampeerder ook niet he waarom in een huisje dan wel?

Dipjes

Vandaag In de Zee Gezwommen, boulevardje gepikt
India’s eten gehaald. Best relaxed eigenlijk.
Toch wel nu en dan een vakantie gevoel hier in dat Engeland.
Depressie is niet weg maar vervlochten met nieuwe indrukken. Is goed zo

Dipjes

Het lijkt er oo dat de verhoging van duloxetine nu toch langzaam doorzet in stemming verbetering. Kost inderdaad gewoon meer dan 3 weken maar zet nu stukje bij beetje door gelukkig. Ik wist gewoon niet dat verhoging ook zo langzaam resultaat kan hebben. Grote dank aan ieder van u die bemoedigend en informatief reageerde!!

Dipjes

Terug thuis is comfortabel, eigen omgeving.
Wel last met het tijdsverschil al is het maar een uur met Engeland. Ook opstarten dagelijks leven is niet fijn.
Ik probeer de positieve sprankjes van de vakantie vast te houden.wel lekker weer het eigen comfortabele huis!

Dipjes

Dank voor je reactie Matthijs.
Fijn dat je kinderen plezier hebben.
Begrijp ik goed dat je even alleen naar huis gegaan bent? Even tot jezelf komen, ja dat kan ik me voorstellen. En vandaag nog drie dagen terug, dat is te overzien he. Je familie is tegemoetkomend, dat is prettig voor je. Fijn dat ze zelf uit de voeten kunnen als jij even time out hebt. Daar hoef je je dan niet vervelend over te voelen he. Ik vind het wel een creatieve oplossing hoor zo van alles wat.
Je bent geen piepert zeg je maar hebt toch ook wat voor jezelf gezorgd met dit compromis.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips