Spiraal van ongeluk

Depressie

Spiraal van ongeluk

Hey, 30 jaar nu.
Kom uit een liefdevol nestje. Maar mijn jeugd start met misbruik, te klein om de détails te herinneren.
15 in groepsverkrachting, lover boy praktijken. Misbruik van mijn naïviteit.
Wat er toe leidde dat mijn eigenwaarde niet langer aanwezig was.
16 en gestapt in een relatie deze duurde 10 jaar tot mijn zwangerschap, ik had een vaste baan in tussentijd en diplomas behaald.
Het zakelijke ging door, maar innerlijk stond ik al die tijd stil.

De baan verloor ik ( filiaal manager mocht me niet) met advocaat aangevochten en wel gewonnen ( niet blijven werken), nog geen maand later liep de relatie in 2e maand zwangerschap stuk.
Hij bleek de liefde al lange tijd ( over een jaar) ergens anders gevonden te hebben.

Zonder baan, zonder man, in mijn eerste woning. Alles ging zo snel. Zat ik zwanger. Na weken lang huilen vond ik kracht om er te zijn voor mijn pasgeboren meisje.

Ze werd 2 en ik probeerde de draad op te pakken, vond een goeie vriend, die later problemen had met het afblijven van me toen ik iets teveel had gedronken

Toen werd ze 3 en ik ontmoette eindelijk een mooie lieve lange man. Ik kon het eigenlijk niet geloven.

We kende elkaar al een jaartje en hij woonde bij mij in alleen nog niet op papier, we plande alles al, het samen wonen etc.

De hefst kwam en op de laatste zonnige dag dat die maand zou hij wat eten halen die dag. Hij is niet terug gekomen, een paar honderd meter van huis ben ik gerend maar hij lag al onder een wit laken.

Ik verloor de liefde uit mijn leven, mijn hoop, mijn steun na alles wat ik had doorstaan.

Mijn dochter word 5, ze is de enige reden van mijn bestaan.

De maatschapij verwacht dat ik doorga, de mensen die van me houden. Er word verwacht dat ik ga werken. Maar elke stap die ik zet voelt letterlijk zwaar.

Ik heb kwa financiën problemen, emotioneel voel ik me constant een stap moeten terug doen. Lachen gaat niet. De spijt naar mijn dochter.

Ik vraag niet hier wat ik zou moeten doen. Maar deze opsomming maajt het zo zwaar. Het weegt niet op tegen momenten van geluk meer.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips