Onbestemd gevoel

Depressie

Onbestemd gevoel

Wie herkent dit? De depressie vervlakt met antidepressiva. Wat blijft is enorm tegen de dag op zien. Lang in bed blijven liggen. Ineffectief bezig met administratie die eigenlijk meer in de knoop komt dan oplost. Schuldgevoel naar mijn partner over mijn onverantwoord geld uitgeven en weg laten lekken van duizenden euros door Onachtzaamheid en onverantwoord uitgeven. Gemeen ook omdat partner burn out was en ervan wakker lag...Moeite met spreken met bekenden (vaker lagere stem dan normaal, het kost letterlijk moeite er wat uit te krijgen) beetje ongerust bij wandelen liever in woonwijk dan in natuur. Piekeren en doffe berusting) ben al vaak depressief geweest maar dit is anders.
Meer verslagen, ik werk hierdoor niet meer , ben 65 dus dat is niet zo gek maar ook vrijwilligerswerk opgezegd want had me onmogelijk gemaakt daar met wat hypomaan gedrag. Ik vindt beschrijven van mijn gevoel nu moeilijk. Is dit nu depressie of meer ongerust, verslagen, wanhoop. Zelfverzorging is moeilijker,
Net als Dagritme en structuur. Wel wandel ik. Voor wie is dit herkenbaar uit heden of verleden? En hoe ontwikkelde zich zoiets? Heb verhoging antidepressiva gevraagd maar aarzel nu om ze ook extra te nemen.....wordt ik misschien weer hypomaan van. Het is nu net of elke ondernering meer en nieuwe problemen oproept. Vastzitten dat is het. Uitzichtloos. Graag geef ik anderen bijstand en raad hier op dit forum en real life maar nu zijn Reacties zeer welkom om hier zelf wat breder naar te kunnen kijken.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips