5 weken waarschijnlijk een depressie

Depressie

5 weken waarschijnlijk een depressie

zal me effe voorstellen,ik ben een jongeman van 23,ik heb 5 weken geleden een operatie gehad waarbij 2 zenuwen zijn dicht geklemd omdat ik last had van zweethanden ik had 8 klemmetjes 4 links 4 rechts.Na 4 dagen kreeg ik bijwerkingen ik ging ergens anders heel erg zweten ik kreeg geen erectie meer,ik voelde me down was niet meer zo actief als voor de operatie,en ik kreeg het warm tot aan mijn bovenbenen boven lichaam voelde ik niks,na 12 dagen heb ik de clipjes laten verwijderen en zijn veel bijwerkingen weg gegaan zoals, ik krijg weer een erectie mijn lichaam voelt weer als 1 geheel,maar nu zweet ik niet in me gizicht ik hoop dat dat terug komt maar ik word er heel erg depressief van de gedachtes die nu rond vliegen in me hoofd zijn wat heb ik mijn lichaam aangedaan,dat ik niks meer waard ben,ik lijk wel een zombie,je kan beter dood gaan,heel veel achter elkaar roken en energy drankjes drinken in de hoop dat me hart er mee stopt zodat het een natuurlijke dood lijkt.Ik ben echt op mensen ik ben helemaal uitgeput de gedachte dat ik nooit meer zal lachen of nooit meer heel erg opgewonden en blij kan worden maakt mij zo bang, ik heb morgen mijn eerste gesprek bij de psycholoog,en ik hoop dat ik dan een diagnose krijg,want ik heb nog nooit mentale problemen gehad en denk constant dat het aan de zenuw ligt,want ik weet niet hoe of wat een depressie met je doet,ik weet niet waar ik het moet zoeken komt het door de beschadigde zenuw ben ik in shock van de operatie of getraumatiseerd of heb ik een zware depressie,ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hele goeie dagen had ook na de operatie,maar toen dacht waarom lach je kan niet lachen want je zenuw kan geen signaal sturen dus stop met dat neppe gedoe, aub mensen ik smeek jullie als iemand zich hier kan vinden en denkt zo voelde ik me ook en je bent niet alleen en het is niet de zenuw maar de dingen die je zegt komen overeen met een depressie ofzo dit was ik bijna vergeten sorry mensen voor me lange verhaal ochtend heb ik het heeeeeel erg met gedachte over de dood negatieve gedachte in de middag zakt het af en in de avond val ik gewoon goed in slaap ik weet niet wat dat is.Dit is mijn verhaal ik hoop oprecht dat ik wat antwoorde krijg met wat er met me gebeurd want dit is nieuw voor me ik kan ook niet meer naar fotos kijken voor de operatie want dat doet zoveel pijn van kijk hoe je was en hoe een mooi leven je voor je had maar jij wou zo graag een operatie ,sorry voor me lange verhaal❤❤❤❤

Reacties

Niels64

Beste Depressedmen,

Op de eerste plaat is een lang verhaal geen verontschuldigen nodig.
Goed dat je naar een psycholoog gaat om te praten.
Ik merk veel angst bij je dat kun je daar goed kwijt.
Angst kost veel energie en snap goed dat je savonds op bent.
Het is nogal wat wat je hebt doorgebracht.
Dat gaat niet in de koude kleren zitten.
Ik wens je veel sterkte en kracht om hier door heen te komen.
Beterschap

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips