Zucht

Depressie

Zucht

Nu ben ik hier ineens beland... Waarom? Omdat ik het even niet meer weet. Geen ouders, geen broers/zussen, geen vrienden of andere familie. Geen contact met buren en geen collega's. Wel werk en een vriendin.

Maar dat werk neemt zoveel tijd in beslag (eigen zaak) dat mijn vriendin en ik nergens tijd meer voor hebben. Ik voel me een robot waar het leven uitgezogen is. Waarom doe ik al die moeite? Ik kan geen kinderen krijgen doordat ik leukemie heb gehad als baby en door die behandeling onvruchtbaar ben. Maarja ik heb het wel overleefd en heel veel kindjes die op dezelfde zaal lagen niet...

Waarom ik wel? Ik wil niet eens leven... ik heb er geen zin meer in! Ik ben het allemaal zo zat! Ik zat eerst vol hoop en vreugde, maar sinds het overlijden van me vader en direct daarna de opname van mijn moeder in een gesloten inrichting, het overlijden van mijn schoonvader en het feit dat we altijd kinderloos zullen blijven.

Geen vrienden, geen tijd voor ook. Geen familie (beide kanten niet) die ons helpen of steunen. Allemaal te druk met zichzelf. Neem het ze niet kwalijk, dat ben ik immers ook.

Maar zucht... ik geef het op! Dit heeft echt geen zin meer of wel? Kan iemand plz vertellen wat ik kan doen om weer mezelf te worden?

Reacties

Marcell

Te laat? Het is toch nooit te laat...
He kop op hoor, ben je er nog?

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips