Zware depressie

Depressie

Zware depressie

Ik ben 25 jaar en heb sinds 3 jaar een relatie met mijn vriend(nu ex vriend), waar ik ook mee samenwoon.
Ik heb al redelijk wat meegemaakt in mijn leven, vader verloren toen ik 1jaar was, stiefvader 17 jaar in mijn leven gehad(die ging scheiden van mijn moeder toen ze ziek werd 5 jaar geleden) hij gaf mij de schuld van de relatie, me moeder die 7 jaar lang ziek is geweest, en dan nog het verlies van mijn moeder 9 maanden geleden.
Dit allemaal heb ik nooit verwerkt en een groot masker opgezet.
Dit ook de afgelopen maanden na het verlies van mijn moeder.
Ook in mijn relatie, ik sloot mezelf af, had nergens meer zin in , praatte weinig met mijn vriend, en nu is hij op het punt gekomen dat hij niet meer verder wilt met de relatie omdat het hem ook allemaal te veel is geworden.

Ik lig op moment op psychiatrie omdat ok het allemaal nieteer weet, ik heb nooit hulp gezocht en daardoor is het allemaal zo ver gekolem

Wat moet ik nu doen?
Mijn vriend(ex vriend) is er nu continu om me te steunen(hij komt langs en stuurt berichten) maar staat achter zijn beslissing om ge stoppen met de relatie.
Zou er nog hoop zijn of wat moet ik denken?

Reacties

Sarah__

Als jouw vriend echt niet verder wil, dan lijkt het me niet mogelijk om verder te gaan. Maar misschien wil hij wel verder als jij een goede behandeling gaat volgen in de professionele hulpverlening om aan jouzelf te werken en het verleden te verwerken.

Praat erover met hem. Misschien snapt hij ook dat de situatie anders kan gaan worden.

Ik ben blij te horen dat hij je nu wel zo goed steunt.

Misschien kunnen jullie ook als de relatie eindigt nog steun blijven vinden bij elkaar.

Heel veel sterkte,

Liefs,

Sarah

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips