Bloosangst

Depressie

Bloosangst

Sinds een aantal jaar heb Ik last van bloosangst en het word steeds erger. Ik denk niet dat ik depressief ben maar het belemmerd mij wel in mijn dagelijkse leven. Ik ben heel onzeker en durf bijna niet meer in het openbaar te praten. Zelfs als ik buiten loop of iemand vraagt een simpele vraag aan me word ik rood. Als ik al maar iemand tegen kom in een winkelcentrum die ik ken word ik rood (tenzij ze dicht bij mij staan). Ik begin mijzelf hierdoor enorm te haten. Ik heb gelezen over een online cursus. Ook heb ik gedacht aan een psycholoog, maar bij een psycholoog heb ik het gevoel dat dat niet gaat helpen omdat zij hier zelf geen ervaring mee hebben en niet weten hoe het is. De online cursus word gegeven door een heer die zelf last heeft gehad van bloosangst en het heet mindtuning. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, want het is niet goedkoop. Graag zou ik lotgenoten over deze angst willen spreken aangezien ik niet van plan ben om dit met iemand te bespreken omdat ik het een hele "stomme" beschamende angst vind..

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips