Jassin

Depressie

Jassin

Hallo allemaal ik wilde even mijn verhaal kwijt
Want ik zit er heel erg mee, ik ben een vrouw van 29 jaar en Ben 1 jaar getrouwd
Mijn man is best wel heel gauw agressief
Ik vroeg aan hem of ik naar mijn Oma zn verjaardag kon gaan ze zou een groot feest geven Met al zijn kleinkinderen en mijn familie. Ik wilde graag gaan rn vroeg aan mijn man om zijn toestemming. En zijn antwoord was Nee. Ik vond het erg dat k niet mocht gaan. En ging een beetje tekeer . Van wrm niet het is wel mijn Oma. Hij werd nog kwader en sloeg Met zijn vuist tegen mijn neus en bloedde erg veel. Ik had heel veel pijn mensen. Wat moet ik doen en is Deze relatie wel gezond? Help me aub.

Reacties

Marcell

Nee Jassin dit is zeker geen gezonde relatie. Is er een vertrouwenspersoon of een huisarts waar je naar toe kan?
Zorg echt dat je hulp krijgt, een relatie hoort gelijkwaardig te zijn..

Marky

Pff, ik denk dat u deze vraag net zo goed aan uw eigen familie kan vragen. Het zou vanzelfsprekend zijn om haar te vereren met een bezoek. U moet het zo zien dat dit de blije momenten zijn en als u het moeilijk hebt kunnen jullie ook terugvallen op uw familie. Daar bent u familie voor om elkaar zo nu en dan te helpen.

Geweld zowel binnen als buiten een relatie is niet toelaatbaar. Zoiets kan ook verergeren en dat zal uw man ook moeten inzien. Mogelijk ligt er iets aan ten grondslag waarom hij niet mee wil maar dan kan hij dat ook normaal zeggen zonder te slaan.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips