Ben ik depressief of zoek ik aandacht?

Depressie

Ben ik depressief of zoek ik aandacht?

Hoi
Ik heb al langer een vraag..
Al een lange tijd heb ik geen zin om iets te doen buiten op mijn gsm zitten of bepaalde gezelschapspellen spelen. Geen zin in tv, sporten, sociaal zijn of muziek luisteren.. studeren lukt ook gewoon niet meer, ik kan gewoon naar een bepaald blad staren zonder afleiding en da nog komt er iks binnen, ik leer enkel 10 minute voor de test door in mijn boek te kijken. Er is gewoon niks meer om naar uit te kijken. Elke week dezelfde routine, niks leuk. Ik kan nog wel lachen bij leuke dingen en had gisteren ook veel lol. Maar er zit gewoon iets in mij dat zich niet juist voelt... een hol gevoel in mijn maag dat mijn hele lichaam bestuurd. Nu heb ik er al hard over nagedacht om eens naar de leerlingenbegeleiding op school te gaan om dit te bespreken maar als ik mijn uitleg hoor zou ik denken dat ik enkel aandacht zoek. Dat ik wil dat ik een depressie heb...
Zijn er mense die weten of dit normaal is bij een tienermeisje van 17. Of dat ik toch hulp moet zoeken, want ik heb werkelijk geen idee...

Alvast bedankt.

Reacties

Sarah__

Als je niet lekker in je vel zit, of je bent niet blij met hoe de dingen nu gaan, dan is dat áltijd genoeg reden om hulp te zoeken. Dus doen! Heel veel sterkte en liefs,

Sarah

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips