uit huis gezet

Depressie

Uit huis gezet

Hallo lotgenoten,

Helaas is het zo dat ik mijn huis uit ben gezet.
Je zou denken, maar dat overkomt zoveel mensen toch dat is niet erg.
Maar het gaat om mijn beste twee vrienden waar ik al jaren samen woon.
Nu kunnen we niet meer samen wonen. En ik heb geen nieuw huis.
Natuurlijk ging het al een tijdje niet meer goed en ik denk dat ik ze hierna nooit meer zal zien.
Maar wie ben ik zonder mijn beste vrienden.
Ik denk dat ik hierdoor nog verder af zal glijden naar de donkere put die ik altijd zie en voel.

Mijn huisbaas is ook erg gemeen. Hij komt vaak naar ons huis om ons uit te lachen. Hij mag er ons niet uitzetten maar wij vinden hem eng. Hij heeft mij al drie keer laten huilen. En ik huil echt niet zo heel vlug, ik ben echt een stoere meid. De laatste tijd voel ik me niet stoer. Ik voel me alleen en angstig. Heeft iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? Want wat moet ik zonder mijn vrienden? Zijn we dan nog wel vrienden? Ben ik dan nog wel een vriend? Ik weet het echt niet

Reacties

Otters-are-loved

Lieve otter, of moet ik zeggen meerdere ottertjes?
Wat vervelend dat jullie je huisje uit moeten. Dat is vast heel zwaar. Ik ben recentelijk ook uit huis gemoeten en begrijp hoe zwaar het is. Je vrienden zullen altijd je vrienden blijven, waar je ook bent. Natuurlijk wordt het even lastig. Maar ik zeg altijd maar zo, beter 2 vrienden in het land, dan 100 vrienden in je hand. Dat is namelijk zwaar.
Ik heb 1 goede tip tegen het verdriet. Een hamster lost alles op. Koop hamsters. Verder zouden jullie altijd nog een misdaad kunnen plegen en met zijn allen weer samenwonen in een gevangenis.
Ik wens jullie veel sterkte eb liefde. Maar die hebben jullie genoeg van elkaar.
Otters are loved

Otterisdepressed

Beste otters are loved,

Ik vind je reactie vreemd. Waarom zou ik de gevangenis in willen? En wat hebben hamsters er mee te maken? Het zou dan net zo goed een kip kunnen zijn. Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet. Ga weg van het forum.

Otters-are-loved

Nu wordt ik zelfs gepest op een depressie forum, ik hoor nergens bij, niemand begrijpt mij.
Ga lekker zelf weg, denken jullie dat dit een grap is ofzo op deze site?

Otterisdepressed

Ehm, ik ben 1 persoon. Waarom zeg je jullie. Ik heb het gevoel alsof je me belachelijk aan het maken bent. Wij gaan nu dit gesprek afbreken. niet. leuk.

Otters-are-loved

Ga het gesprek lekker afbreken met die stemmetjes in je hoofd. Vuig ventje dat je bent

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips