kanker gehad ,versleten heup en depressief

Depressie

Kanker gehad ,versleten heup en depressief

Borstkanker gehad ,nog een versleten heup overgehouden en niemand die mij helpt met verder in mijn ziekte proces verder tegaan.heb geen rijbewijs ,loop moeilijk en erg depressief op het moment want ik ie het niet meer zitten.Zijn er mensen die mij kunnen helpen,echt helpen want instanties heb ik al contact mee opgenomen maar word niet geholpen.zou het liefst uit het leven stappen .

Reacties

Anna1983

Lieve Caro. Kun je niet naar de huisarts en je voor enige tijd laten opnemen in een kliniek/paaz afdeling. Daar ben ik laatst ook geweest voor de opstartfase van de medicatie (eerste week) en daar heb je allemaal lotgenoten om je heen. Ze helpen je met het vinden naar een oplossing voor je situatie, je kunt er fijn slapen en je krijgt misschien antidepressiva die je wat meer lucht geeft. Niet opgeven! Er is altijd hulp! De drempel op de paaz-afdeling is niet aanwezig en je kunt daar terecht. Of je kunt 113 bellen... maar een tijdelijke opname zodat je met lotgenoten kunt praten en hulp krijgt lijkt me voor jou het fijnst! Je bent nooit alleen!

Veel sterkte. Liefs anke

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips