Hoe moet ik het uitleggen?

Depressie

Hoe moet ik het uitleggen?

Hallo allemaal,

Vorig jaar voelde ik me ontzettend ongelukkig en huilde ik over bijna alles. Ik dacht aan zelfmoord plegen maar heb het nooit gedaan. Het voelde alsof ik met mijn gedachten opgesloten zat in een kamertje van 1 bij 1 meter. Het enige wat je kan doen os nadenken, de eerste paar weken lukt het nog wel. Maar daarna word je gek, en je kunt niet stoppen met denken. Natuurlijk zijn er buiten mensen die weten hoe je eruit kan, maar ze helpen niet.
Ik vind het heel moeilijk om uit te leggen, maar niemand snapt het. Ik hoop dat jullie het wel snappen en me misschien kunnen helpen met beter uitleggen...

Xxx

Reacties

Montes

Dat gevoel heb ik ook heel erg. Kan ook niemand om me heen hebben. Was aan het afbouwen met paroxetine zat op 6 mg. Voelde me heel angstig en paniekerig en depressief. Zo voel ik mij nog steeds reedst naar 10 mg. En nog steeds voel ik mij niet ben nu 10 dagen bezig misschien moet ik nog wat geduld hebben. Voel me echt ellendig net zo als jij beschrijft. Groetjes. Montes

angel112

@montes ik hoop dat je je snel weer beter voelt ik ben er nu na een jaar bijna vanaf dus ik hoop dat het jou ook lukt x

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips