zelf moord neigingen

Depressie

Zelf moord neigingen

145

hallo ik wil jullie gewoon heel graag mijn verhaal vertellen, want ik moet het ergens kwijt en ik sta op dit moment op uitbarsten

al mijn hele leven lang heb ik sociale angst, ik vermijd dus elke sociale acitviteit. Op school heb ik maar 1 vriendin, voor de rest heb ik absoluut geen vrienden, ook niet buiten school. Daar heb ik vrede mee genomen, maar het feit dat ik nooit wat zeg maakt me mentaal echt ziek.

Al 2 jaar lang denk ik aan zelfmoord, dat het zoveel beter is om gewoon dood te zijn. Ik wil gewoon dat de pijn stopt, ik geloof niet in mezelf, niet in de toekomst, ik voel me gewoon een complete mislukkeling, waarom besta ik?

ik ben nog maar 16 jaar oud, en dan al te bedenken dat ik mezelf niet vind thuishoren als levend persoon, ik wil gewoon een einde maken aan alle pijn...

Ik zit op dit moment ook bij de pscholoog, maar ik heb geen vertrouwen in dat het zou werken, omdat dit al de tweede keer is dat ik er een moet bezoeken.

Reacties

mariposa

en je leeftijd geeft aan dat je in een fase zit... maar toch voel je je zo....wat maakt JOU gedachte beter als je er niet meer bent????

mariposa

deel JOU gedachte.... en antwoord... je bent hier niet voor niets toch???

jang

Bij een psycholoog moet het klikken. Als je het gevoel blijft hebben dat je er niets aan hebt is het misschien beter op zoek te gaan naar een andere psycholoog. Doe dit eventueel is overleg met je huidige.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips