Enquete over depressie

Depressie

Enquete over depressie

Beste lezer,

Mijn naam is Sharon Betsema ik ben 17 jaar oud en zit in 5 HAVO. Dat betekend dat ik een profielwerkstuk moet maken (dat is een groot onderzoek waar meer dan 80 uur in moet zitten). Ik heb er voor gekozen om mijn profielwerkstuk over depressie te doen met als hoofdvraag: Wat is de ideale behandeling voor een depressie?

Om deze vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, zou ik u hulp goed kunnen gebruiken. Daarom heb ik een korte enquête opgesteld. Ik hoop dat u mijn enquête zou willen invullen. Uiteraard zijn alle antwoorden die u geeft anoniem.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,
Sharon Betsema

U mag natuurlijk ook altijd een prive bericht sturen!

Enquête
1. Wat voor soort depressie heeft u gehad?
2. Hoe zou u uw depressie omschrijven?
3. Wat waren de symptomen bij u depressie?
4. Wat heeft u allemaal gedaan om uit u depressie te komen? (van welke behandelingen heeft u gebruik gemaakt?)
5. Wat vond u de voor- en nadelen van u behandeling tegen de depressie?
6. Had u behoefte aan een paar mensen om u heen, of was u liever alleen en waarom?
7. Heeft u antidepressiva gebruikt, en zo ja wat waren de voor- en nadelen?
8. Wat doet u om niet nog een keer een depressie te krijgen? (hoe heeft u uw leefstijl aangepast?)
9. Wat is in u ogen de ideale behandeling voor een depressie?

Reacties

AnnaAngsthaas (niet gecontroleerd)

hoeveel wil je er nog gaan posten? als je het hele forum vol wilt spammen, betaal je maar voor wat reclame rechten ofzo

shaarbets

Sorry, het was niet mijn bedoeling het hele forum vol te zetten, ik zal er dus geen enquete meer plaatsen

Nogmaals mijn excusses!

AnnaAngsthaas (niet gecontroleerd)

je kan toch je vorige waar op gereageerd is omhoog plaatsen? dit is volgens mij de vierde. Je hoeft alleen te reageren dan gaat hij omhoog. Bijvoorbeeld zoiets als van bedankt voor het invullen dit helpt me enorm ofzo

jezebel

'ken beurn'...nu weet je hoe je 'm omhoog kan plaatsen. Succes met je onderzoek!

shaarbets

Bedankt voor je informatie, dit wilde ik inderdaad nog weten.

Funky (niet gecontroleerd)

Wil best je enquete invullen, maar die laatste 2 vragen kan ik niet beantwoorden, want me depressie is nog (lang) niet weg... Moet ik de antwoorden in een reactie geven of via pb?!

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips