HELP ik stik

Depressie

HELP ik stik

HELP ik stik
Ik wil niet meer ik kan iet meer
HELP ik stik
Breng me weg
Naar een plek waar ik niet meer hoef
Niet nog n dag iemand hoef te zijn
Niet nog een dag doorgaan met pijn.
Ik wil niet meer iemand zijn
Ik wil niemand zijn
Opgaan in de mist
Vertrekken in de dauw.
Zeg me dat ik niet meer hoef
Troost mij, ik troost jou en laat me gaan
Los
Los
Los
In t oneindige in het NIKS wil ik verdwijnen,
Opgaan alsof ik er nooit was.

Over drie uur moet ik werken , binnenstappen in de wereld, stralen in een winkel, dienstbaar zijn, hoe wordt t in godsnaam 11.00uur...

Reacties

Kossie

Ik vind het fijn maar tergelijkertijd ook treurig dat ee zoveel mensen depressie hebben waaronder ik. Mijn depressie is ontstaan uit angst. Angst voor de dagen die er komen en angst voor de dood.

jeannine

Pas als je ander mensen hun verhaal leest weet je dat je niet aleen bent ,voor mij verminderd mijn schuldgevoel dan een beetje ,ik denk altijd dat enkel zewakke mensen dit tegenkomen

Marjoke

Ja de buittenwereld is toch een plek waar je een rol (verschillende) speelt. Ik ben niet depressief maar vind dat ook niet fijn. Ik zou ook weleens de waarheid willen zeggen tegen al die mensen die onaardig zijn of jou een loer draaien. Of bv gewoon zeggen wat je denkt zonder dat het wat ik zei verkeerd wordt geInterpretteerd waardoor ik in een negatief licht kom te staan. Je moet overal bij nadenken. Als je depressief bent staat je hoofd daar helemaal niet naar denk ik. Je wilt rust. Misschien meer rust pakken. Dingen zoeken die jou rust geven.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips