Voorstellen

Depressie

Voorstellen

Hallo,

Ik ben Natasja, Moeder van 3 kinderen en kamp al vanaf mijn 15e met periodes met depressie. Veel therapie gehad, maar het blijft een strijd. Zo zit ik nu ook weer in een depressie. Ik probeer alles te blijven doen, maar ik merk dat ik het eigenlijk niet meer kan. Toegeven dat het weer slecht met mij gaat is de eerste stap. Nu hulp zoeken en o wat vind ik dat lastig. Het voelt als falen....

Reacties

Natasja78

Dank je wel. Gisteren bij de huisarts geweest. Vandaag starten met ad. Zie er enorm tegenop, die bijwerkingen. Ook weer verwijzing naar psycholoog. Depressie is denk ik veroorzaakt door te lang doorgaan, te veel doen. Val terug in oude patronen en gewoontes. En zo vreselijk moe, maar slapen is er amper bij.

Natasja78

Ik moet eerlijk zeggen dat die ad wel lijkt te helpen. Het is wat minder druk in mijn hoofd. En ik heb weer eens een nachtje goed geslapen. Nu afwachten wat de psycholoog voor therapie voorstelt.
Heb al schematherapie gehad, een groep over grenzen stellen en voor jezelf opkomen. Cognitieve therapie.

Veel rust kan ik helaas niet nemen, aangezien ik mijn salaris wel hard nodig heb en een huishouden met kinderen kan ik ook niet stilzetten :-(

Natasja78

Dat snap ik, maar voor nu wel noodzakelijk. Voor mijn gezin maar ook voor mij. Ik heb het liever ook niet.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips