Goede morgen

Depressie

Goede morgen

Ik ben Tijdelijk en lijd al zo'n 45 jaar aan depressies.
ik hoop hier wat lotgenoten te treffen om gedachten uit te wisselen.
Fijne dag en tot later

Reacties

Dipjes

Goede morgen tijdelijk en 1952

Wat een welgekozen naam “tijdelijk”, Ik begrijp er uit dat je al die jaren nu en dan depressies had en dat ze ook weer op een of andere manier stopten. Dat is toch positief.

En Ja “1952” het zelf aangeven van goed nieuws, hoe klein ook, en bruikbare tips is heel erg belangrijk.
Hebben jullie Robin gezien hier met zijn initiatief Depressief en gelukkig? Vind ik juist heel goed daar op in gaan.
Je ei kwijt kunnen, (h)erkenning en begrip vinden bij andere depri’s is ook een belangijke functie van dit en andere forums. Als je merkt dat het jou niet de goede kant uit helpt kun je zelf andere geluiden inbrengen toch?
Eergisteren een flits gehad van heel eventjes vrij van depri voelen. Gisteren op een boottochtje/verjaardag van n lieve oude vriendin al een halve dag genoten en nagenoten! Uit ervaring weet ik dat herstel zo begint.
Mogelijk slaat de verhoging antidepressiva na 5 weken eindelijk aan. Als dat toch eens waar mocht zijn.......
Nu wel moeite met op gang /uit bed komen maar er lijkt mogelijk een keerpunt in zicht. ....

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips