Depressie ex vriend

Depressie

Depressie ex vriend

Hoi ik ben Quinty en afgelopen vrijdag heeft mijn vriend de relatie definitief verbroken.
Hij heeft een depressie en kan het niet meer.de Psycholoog had hem verteld nu geen beslissingen als dit te ondernemen en daar was hij het mee eens. maar eind van de week heeft hij het toch gedaan.
Hij houd nog van mij maar heeft nu volledige rust en ruimte nodig.
Ik ben van nature geen opgever of weg loper maar ik heb alles gedaan wat ik kon.
Maar nu moet ik hem gewoon die rust en ruimte geven dat lees ik overal.
Ik ga kapot want hij is de man waar ik oud mee wil worden alleen staat er nu een zwarte wolk tussen en ik kan er niets tegen doen helaas.
Hij heeft dit voor mijn tijd ook al eens gehad.
We waren net 5 jaar samen en nu dus dit.
Ik bouw al 5 jaar aan deze relatie waar ook nog eens 3 lieve kids bij betrokken zijn waar ik veel van houd en mij heel veel verdriet doet.
Ik moet nu mijn leven oppakken en rust voor mijzelf pakken. we woonde nog niet samen en nu kan hij zich dus volledig op zichzelf richten. ik herken de verhalen op deze site heel erg.
diep in mijn hart hoop ik dat het goed met hem komt en we weer samen mogen zijn.
wat is dit moeilijk zeg. zelf word je gek van de pijn en gemis, helemaal omdat hij zei ik hou van jou heel veel maar ging ik maar de gevangenis is dan wist ik voor hoelang maar nu heeft hij geen idee hoelang het gaat duren en daarom zijn keuze voor hemzelf en mij. pfffff zo lastig en verdrietig.
Ik heb gewoon vertrouwen maar je leest zoveel dat je soms erg ontmoedigd wordt maargoed ik houd hoop . ik wil gewoon een goede afloop in dit verhaal en vraag om jullie reacties alvast bedankt

Reacties

Dipjes

Ja Quinty
Dat is heel heftig voor jou en drie kids. Je staat machteloos, hebt alles gedaan en toch werkt het niet.
Hij moet aan zichzelf werken en denkt mogelijk dat jullie beter af zijn zonder hem.
Zoekt hij behandeling of gaat hij dat juist uit de weg?
Jij hebt je best gedaan het is nu aan hem de volgende stappen te zetten. Je zit in een rouwproces en ziet de realiteit onder ogen dat hij zich terugtrekt. Dat doet pijn. Het vraagt veel aanpassing in je leven en uiteindelijk leer je weer van jezelf en anderen te houden. Dat duurt zijn tijd, en is naar en pijnlijk. Of hij later nog in je leven zou terug kunnen komen ligt aan veel dingen die niet aan jou liggen. Dat is moeilijk en pijnlijk. Richt je op je kinderen zou ik zeggen. Jullie hebben elkaar nodig. Liefs

quinty

Bedankt voor je reactie, de drie kinderen zijn van hem en niet van mij maar daarom doet het nog extra pijn omdat ik met hem een familie /gezinnetje had wat ik zelf dus niet heb. ik weet dat ik het nu los moet laten en mijn leven oppakken. Maarja de leegte is zo voelbaar.

Dipjes

Ach Quinty dat had ik niet begrepen. Dus je bent ook de kinderen kwijt. Dat is heel veel tegelijk. Ja natuurlijk is dat een heel groot gemis. Ik denk dan meteen misschien kan je ergens in contact komen met kinderen om je ziel aan te laven, gewoon ergens waar kinderen zijn die je gemis kunnen verzachten, ook al zijn het andere kinders. Dat kan soms comfortabel zijn zo een
contact. Je kan nu niet meer voor hem en voor hen zorgen maar wel voor je zelf he. Dat is ook heel belangrijk. Die leegte kan zich vanzelf weer vullen als je om je heen kijkt wat er bijna voor je voeten ligt. Daar hoef je vaak niet eens speciaal moeite voor te doen.
Ik wens je alles wat je nodig hebt!

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips