zo kut voelen s morgens

Depressie

Zo kut voelen s morgens

Wie herkent dit. ga s avonds harstikke rustig naar bed, niks aan de hand en s morgens word je wakker en je voelt je zo waardeloos, onrustig, droge mond. Hoe kom ik de dag door?

Reacties

Dipjes

Ja die ochtend en, liefst blijven liggen in plaats van de dag door wurmen. Herken! Soms een kans pakken, zomaar iets doen zoals gisteren met de buren in de tuin werken. Prettig, zag ertegen op maar is toch gezellig.
Toch is activiteit al is het maar weinig, het beste. Dan doe je ook’s weer positieve ervaringen op. Stel kleine doelen die niet kunnen mislukken. Dan kun je daar Wat tevreden over zijn. Helpt de goede kant op

bets23

dank dipjes. ik weet het, je moet dingen oppakken dan voel je je inderdaad beter. Probeer het ook te doen. En ik praat er ook over met sommige mensen, dat helpt ook. Het gaat iedere dag beter zeggen we dan maar!!!!

Dipjes

Gister zo iets leuks meegemaakt zo maar onderweg. Een Russische vrachtwagenchauffeur de weg gewezen door voor hem uit te rijden. Sprak alleen Russisch.
Die man was zo blij! Veel handen schudden en spassiba (dankje) we kregen stuk Russische koek.zo leuk deze ervaring, dat kleurt dan heel de dag omdat je zelf iets aardigs doet voor een ander. Mooi is dat. Gebeurt gewoon in de blote buitenwereld zo maar...voorbeeld van een lichtpuntje dat heel de dag op lichten laat.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips