Opnieuw depressief

Depressie

Opnieuw depressief

Ik ben een 50 jarige vrouw...slik al ruim 18 jaar antidepressiva..wat voor ongeveer 80% werkt..daarnaast ook rtms behandelingen ondergaan wat ook een steentje bijgedragen heeft.

Ik ben nu weer zo depressief als toen mijn depressie begon..vreselijk moe en depressief.

Ik had nooit verwacht dat dit in deze maten terug zou komen..ik heb ook b12 tekort gehad maar is nu in orde...waarden zijn hoog genoeg...ook zit ik echt goed in de overgang...om de 3 kwartier een opvliegers...ik ben echt radeloos...word met de dag slechter..hoe kan het..ondanks mijn medicatie dat ik zo terugval ? Heb wel medicijnen voor de overgang gekregen..maar slik ik nu pas een week en heeft wel meer tijd nodig..zei de dokter..wie heeft hier ervaring mee..en/of ook zoiets dergelijks meegemaakt ? Alvast heel erg bedankt voor reacties

Reacties

Maxi

Hoi Katie,
Ik heb bijna 30 jaar a.d geslikt. Om de zoveel tijd moest ik ophogen omdat mijn klachten door de medicatie heen kwamen. Inmiddels werkt ook ophogen niet meer. Inmiddels 5 weken geleden geheel gestopt omdat overstappen op een ander middel ook niet hielp. Heb begrepen dat a.d na jaren gebruik zijn werkzaamheid zou kunnen verliezen.
Het stoppen is overigens erg zwaar.
Maar ik ga het nu zonder proberen. Wellicht kun je met je arts eens overleggen om over te stappen op een ander middel. Bij mij bleek ook mijn bloedspiegel van het gebruikte medicijn erg laag. Dit is via een bloedonderzoek aan te tonen.
Veel sterkte.

carolien

Waarom doe je niet wat de arts zegt, gewoon de tijd nemen tot de pillen werken.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips