Bi-polaire lotgenoten forum

Depressie

Bi-polaire lotgenoten forum

Ik heb sinds kort de diagnose bipolair type 2 gekregen. Dit kwam niet als een verrassing aangezien mijn moeder deze stoornis ook heeft en er zelf ook vaak over had getwijfeld. De diagnose is mij erg zwaar op mijn dak gevallen, nu ik weet dat dit iets is waar ik heel mijn leven rekening mee moet houden. Het liefst heb ik net zoals 'normale' mensen geen last van depressies of hypomane periodes. Het liefst ga ik gewoon naar feestjes en festivals zonder me druk te maken over een lithium vergiftiging of een angstaanval. Het liefst doe ik waar ik zin in heb, zonder dat er ook maar iets van een depressie op de loer ligt. Maar helaas is dat niet meer het geval en moet ik het accepteren en mee leren leven. Voor nu nog gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Omdat ik me rot gezocht heb naar een forum voor mensen met een bipolaire stoornis en niks heb kunnen vinden, heb ik zelf een website hiervoor gemaakt. Het leven met een bipolaire stoornis is helaas niet één depressie maar het heeft te maken met meerdere episoden. Wellicht voelt men zich als bi-polaire lotgenoot zich dan ook thuis op mijn forum/website: https://www.bi-polair.nl

Samen staan we sterker en leren we van elkaar, ook op dit forum! :)

Reacties

carolien

Ik heb me aangemeld na een paar dagen af en toe kijken maar het is wel erg stil op het forum, eigenlijk niks aan vind ik want je kunt niks delen.
Ik hoop dat het nog aantrekt.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips