Helluup :o

Depressie

Helluup :o

Hallo allemaal,

Wij zijn van hogeschool Rotterdam, en wij doen een onderzoek naar de relatie tussen leefstijlfactoren en de Bipolaire Stoornis.

Om dit te onderzoeken hebben wij een enquête opgesteld. Het doel van deze enquête is het onderzoeken van de invloed van de Bipolaire Stoornis op verschillende leefstijlfactoren zoals bijvoorbeeld voeding, lichaamsbeweging en roken, maar ook wat de invloed van deze leefstijlfactoren op de Bipolaire stoornis is.

Voor dit onderzoek zijn wij op zoek naar personen waarbij een Bipolaire Stoornis is gediagnosticeerd, om deze reden hebben wij u benaderd.

De reden dat u dit bericht lezen is omdat wij uw hulp nodig hebben. Zou u voor ons via de onderstaande link, de enquête willen invullen?

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSefAGmtbvha0MLrYvFR_1bEmnyZpT9d...

Wij willen vooropstellen dat deze enquête volledig anoniem is. Met het invullen van deze enquête geeft u toestemming voor het gebruik van de door u ingevulde antwoorden in ons onderzoek. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten.

We willen u alvast hartelijk bedanken voor uw bijdrage aan ons onderzoek, en willen u laten weten dat u ons hier enorm mee helpt.

Hartelijk dank namens,

Mirjam Dorland
Nikky Hamerslag
Ezgi Görür
Shirley Khai
Sandra Weenink

Eerstejaars studenten Medische Hulpverlening, Hogeschool Rotterdam.

Reacties

sabrinasipyyy

Ik reageert op de naam Sabrina, mijn ex liet me, in het begin dat ze niet langer heeft mijn berichten en of aan de telefoons. Ik heb last van zijn afwezigheid parque wat mis me de hele dag.
Ik volgde onlangs de getuigenis van een dame voor de emotionele terugkeer van haar man die lopen door middel van een krachtige set van Voodoo godheden.
Dit zet de Voodoo maakte me krijgen van mijn ex in 7 dagen terug en ik ben gelukkig weer...
Als u wilt krijgen uw ex terug, contact hem voor Voodoo heeft het volgende e-mailadres:
v.Legba@Live.fr
watsapp: + 22967084852

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips