Voorstellen

Depressie

Voorstellen

Hallo,ben nieuw hier,heeft veel moeite gekost! Ben 65 jaar, eigenlijk al 5 jaar in behandeling,omdat ik naast paar Burn Outs ,depressies, het gevoel heb dat ik nog alleen ben! Huil veel, ben triest,slaap slecht,twijfel veel! Zelf vind ik 8 weken wachttijd voor psycholoog veel te lang! Als je aan verkeerde dingen,zoal er een eind aanmaken,paar keer denkt,het ook meld,komt er nog niemand je helpen!

Reacties

Yaniek

Denk dat ik te weinig uitleg heb gegeven! Mijn man, heeft 5 jaar geleden herseninfarct gehad,wat hem psychisch helemaal veranderde! Ze noemen het een Narcist,met gespleten persoonlijkheid! We zijn 32 jaar getrouwd,hiervoor was hij niet makkelijk in de omgang,dus na infarct was het vreselijk,iedere dag was anders::treiteren,pesten,1 uur later normaal, dan. Weer liegen ,mij voor gek zetten,en dingen ronfdvertellen,die Niet waar waren! Trok me steeds meer terug,alleen omdercdecmensen,kan ik mezelf zijn ,maar ik mag niet weg,mag niksmeer alleen in zijn buurt zijn! Leven zonder inhoud

!

hulp4643224323

heb je hulp nodig bij een probleem en zinvol advies stuur dan een bericht naar hulp4643224323@gmail.com ik ben werkzaam op therapeutisch vlak met als aanvulling spiritueel.

dat betekend dus ook dat ik kan zien vaak en als het ware kan meekijken wat er mentaal in je omgaat en dit ook letterlijk kan ervaren.

Daarom zal je van mij niet algemene adviezen krijgen.

Ook kan ik healen wat betekend dat ik je op afstand kracht kan sturen en je rustiger kan maken of kwalen kan verminderen.

stuurt mij een bericht het kan zijn dat je een kort bericht terugkrijgt wegens drukte maar als het belangrijk voor je is of er vraagt meer uitleg geeft dat dan aan.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips