lotgenoten HELP HELP !!!!

Depressie

Lotgenoten HELP HELP !!!!

hallo lotgenoten

ik ben RINALDO een vader van 2 prachtige kinderen een een fantasize vrouw
ben al 3 jaar aan het vechten met een toen der tijd een beginnend dacht ik burn out
kreeg toen via de vereniging waar ik bij aan gesloten zat hulp aangeboden hij was een goede vriend maar ook een mental coach en aangezien ik thuis steeds verder vast liep met de kinderen en ook steeds meer met vrouw en me zelf dacht ik kan nooit geen kwaad
naar een 3 keer geweest te zijn merkte ik dat er steeds meer laatjes open gingen die de vriendschap in het bedwing bracht wat ik niet wou waardoor ik me afsloot en niet meer verder kwam maar steeds verder afdwaalde dud ben ik eigenlijk gewoon weggelopen .
met veel lood n me schoenen naar de doctor toe en al gouw kwam daar uit dat ik al ver in een zware depressie zat die ook nog eens gecompliceerd was dus ik werd door verwezen naar een eerste lijns psycholog en daar kwam ik na een half jaar achter dat die man meer met zijn huizen ver bouwen bezig was dan met mijn cases waardoor ik nog verder afdwaalde en bij een kliniek terecht kwam voor behandeling van psycholoog en pshygater en dat ging maar van korte tijd goed was van af dat moment zo ver weg gezakt dat ik 4 suicide pogingen heb gedaan thuis waarop ik dus met overleg van psygeather en mijn vrouw 19 weken in kliniek heb gezeten en daar kwam ik redelijk goed uit na 12 keer van een poging doen geen gedachtes meer geen uitvoeringen meer wat lachen weer en zin om te gaan werken en dan wordt je weer in het diepen gegooit zoals nu ik heb 9 weken moeten wachten op thuis hulp dsat is er nu ze doet het zo goed maarv dan doe je er alles aan om te kunnen gaan werken raak je toch je baan kwijt ben je aan het dokteren met je kinderen al 4half jaar wordt je nu eidelijk gelooft maar je heb Nog geebn antwoord ook met je werk hoop gezeik en dan die wia aanvraag komt zoveel op me af heb al weer nood kreet gisteren laten vallen van me accu is op ik kan niet meer ik weet niet meer HELP ZETTE GISTEREN BIJNA MES IN ME HART HET IS DAT IK TE LAF WAS EN DAT IK HET NIET KON MAAR WEET OOK NU NIET WAAR IK HET ZOEKEN MOET HELP HELP HELP zonder mijn vrouw en kinderenen mijn abulante begleidster had ik hier niet dit zitten typen Maar HELP HET UIT VOER IS ER NIET MAAR NA EERGISTEREN ZIJN DE GEDACHTES NIET MEER WG GEWEEST HEEFT IEMAND TIPS WANT HET WORDT KLINIEK IS AL WEER GEVALLEN EN OVER 2 WEKKEN GAAN WIJ OP VAKANTIE WACHTEN DE KINDEREN AL 3 JAAR OP EN DE OUDSTE TREKT DAT NIET NIET WEER PAPA NAAR HET ZIEKEN HUIS EN PAPA TREKT DAT ZELF OOK NIET NIET WEER ZONDER GEZIN OOK AL ZOU DAT BETER ZIJN IK GA DAAR AAN STUK MAAR NU NAAK IK MEN GEZIN OOK STUK DENK IK DAN IK GEEF ME OVERAL DE SCHULD VAN VAN DAAR DAT HET BETER IS ALS IK VERDWIJN EN ER NIET MEER BEN

GR RINI

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips