Even voorstellen

Depressie

Even voorstellen

Dag beste leden,

Ik ben ...... en ik kampte met verschillende kwaaltjes zoals eenzaamheid, angsten en depressie. Deze tegenslagen ben ik 3 jaar geleden aangegaan en ben op heden ontzettend tevreden met wat ik heb bereikt. Ik ben nog niet waar ik wil zijn, maar wat ben ik trots op me zelf met wat ik heb kunnen bereiken in die 3 jaar.

Ik heb me zelf beter gemaakt zonder de hulp van een psycholoog of allerlei andere zaken. De sleutel tot genezing licht in je handen. Zie dit moment van depressie als een positief moment om je zelf beter te leren kennen. Neem de tijd en probeer te genieten van het nu.

Neem bijvoorbeeld de tijd om te eten, neem de tijd als je gaat liggen, wees bewust van je ademhaling. Wees dankbaar voor de kleine dingen en je zult zien dat je op korte termijn bewust word van de dingen die er echt aan toe doen.

Natuurlijk is het voor iedereen anders, maar een NEE heb je en een JA kun je krijgen. Sorry dat ik in cliche val, maar maak er een begin van en luister naar je lichaam en niet naar je gedachtes.

Ik ben momenteel bezig met een marktonderzoek voor mensen die kampen met soortgelijke tegenslagen om hen in de toekomst comfort en rust te geven.

Ik heb hiervoor een vragenlijst gemaakt mocht je benieuwd zijn vul hem dan svp in.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf9_ohez63SenUEoaPDlaP9GIVSJOM5...

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips