Drugsforum...

Depressie

Drugsforum...

Ooit was dit een drugsforum, vaak door de maatschappij gebroken mensen kwamen hier om hun verhaal te doen en het hart te luchten. Sommigen nog onbekend met de psychiatrie en haar praktijken.

Niet gauw nadat een lid zijn of haar verhaal had gedaan voelden vele oud leden de nood om deze nieuwkomeling zsm over te halen om medicatie te gebruiken. Want tegenwoordig worden tegenslagen en verdriet in het leven gelabeld als ziekte en niet als gevolg van een slechte omgeving/levenstijl/verwerking.

Deze nieuwkommers gingen dan ook niets vermoedend naar de dokter om hun "medicijnen" op te halen, met alle gevolgen van dien. Velen raakten door deze middelen verder in de put terecht, mentaal en lichamelijk nog verder verzwakt waardoor velen uiteindelijk hebben besloten hun leven te beindigen.

Ipv dat de depressieve persoon een natuurlijk pad bewandelt van vernieuwing, verwerking, gezondheid, acceptatie en groei (ookal voelt het niet zo). Word deze vermorzeld in de malle molen van de "geneeskunde", waar ieder symptoom appart word gedrogeerd met drugs en wereld vreemde, niet werkende behandelingen, protocollen en regels gebaseerd op een zeer professionele klinische manier van werken waar alleen geld nog een stem heeft en slechte cijfers worden weggemoffelt.

Deze mensen volgden alle stappen van de zelfverklaarde "experts" maar raakten steeds verder van huis, naar iedere nieuwkomer gaat mijn hart uit en ik hoop dat ik hen met deze post kan bereiken ookal is er helaas een nieuwe site opgezet nadat iedereen hier was verjaagd.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips