Paniek zonder aanwijsbare reden...

Depressie

Paniek zonder aanwijsbare reden...

Wat en waar komt toch die paniek vandaan? Het liefst onderdrukken we het met medicatie (drugs) en gaan weer verder met het leven, totdat het middel uitwerkt en we weer nieuwe nodig hebben. Waar gaat het toch mis? Is er mentaal wat aan de hand? Ik doe alles wat de psych zegt maar het werkt op de lange termijn gewoon niet, het word zelf erger! Het ligt zeker aan mij! En dat is nou net het probleem, je doet alles wat de psych zegt en zet je lichaam daaarmee nog meer onderdruk met chemische middelen.

Paniek is in veel gevallen een bijverschijnsel van verschillende tekorten in het lichaam, waar magnesium vaak de hoofdrol in speelt. Een gezonde natuurlijke voeding is belangerijk en veel voedingsublimenten doen niet wat ze beloven. Of deze zijn te laag gedoseert, in de verkeerde vorm en in sommige gevallen zelfs nep. Daarbij op komt nog het feit dat sublimenten een antagonistische werking hebben op bepaalde mineralen, vitaminen en andere stoffen in het lichaam kunnen hebben.

Een gezonde natuurlijke voeding is het begin, omarm je gevoelens, dan volgt de rest

Reacties

mabel

Fijn dat het bij jou zo goed werkt. Ik heb andere ervaringen.

CapPetje

Jij hebt niets anders geprobeert dan braaf naar de psych te luisteren. Het enige wat je kunt. Daardoor heb jij ook geen recht van oordelen aangezien jij maar 1 kant hebt gezien, en 1 pad hebt bewandelt. Niets in het leven is snel en makkelijk te bereiken, het vergt tijd, dicipline en doorzettingsvermogen. Opgeven en in dit geval opgeven aka drogeren is een noodstop op je leven, je kennis en je situatie

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips