Fluoxetine

Depressie

Fluoxetine

Beste mensen,sinds een week gebruik ik fluoxetine en quetiapine. Ik ben misselijk de hele dag, kan niet eten, en voel me nog beroerder. Zie het nu even niet meer zitten. Heeft Iemand ervaring hiermee? Ook ervaring met alcohol drinken bij deze medicatie? Weet dat het geen goede combi is maar het geeft me wel ontspanning. Ik ben radeloos. Heb nu gevoel dat mijn maag, slokdarm etc alles ook ontstoken is . Ik transpireer enorm en ben rusteloos. Kan nergens van genieten.

Reacties

Dipjes

Ach wat een nare situatie. met fluox heb ik geen ervaring wel met duloxetine en quietapine.
Dat wordt vaak s avonds gegeven in lichte dosering voor de slaap en werkt daar goed op, met heldere dromen en al. Ja de combi met alcohol is niet zo een goed plan. Ontspanning op andere wijze is handiger.
Het duurt een paar weken voordat deze middellen aanslaan he, dat duurt voor je gevoel eindeloos en is een nare nare tijd. de bijwerkingen kunnen weer over gaan he als je lijf gewend is. Je kan hier ook een prive gesprek met je apotheker over vragen, die weet ook veel. Soms kan je met simpele maatregelen zoals op een ander tijdstip slikken of eten al iets bereiken.

Socratores

Ik gebruik al jaren geen medicijnen meer,maar heb ze allemaal al wel eens geprobeerd.
Ik weet dat de meeste ssri's misselijkheid in het begin als bijwerking hebben.
Ik weet niet hoelang je het al gebruikt,maar ik had ook wel last van misselijkheid,alleen in het begin,na een week of twee ging het wel weer over.
Maar als het te erg word misschien toch even met je arts overleggen.
Sterkte

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips