Citalopram verhoogd van 20mg naar 30mg

Depressie

Citalopram verhoogd van 20mg naar 30mg

Hallo iedereen,

Vanwege mijn depressie en paniekaanvallen ben ik 3 maanden geleden begonnen met het slikken van citalopram, de eerste 2 weken 10 mg wat gepaard ging met aardig wat bijwerkingen zoals duizeligheid, hoofdpijn en zweten en verergering van depressieve klachten, na deze 2 weken ben overgegaan op 20mg en vervolgens is het een stuk beter met me gegaan, kreeg meer energie en enthousiasme en depressieve/angst klachten werden aanzienlijk minder.

Na ongeveer 2 maanden citalopram 20mg gebruikt te hebben begon het steeds minder te werken naar mijn idee, werd meer vermoeid, paniekaanvallen kwamen terug en werd weer meer somber, ik heb dit even een maand aangekeken hierna samen met de huisarts besloten de dosis te verhogen van 20mg naar 30mg.

5 dagen geleden is citalopram dus opgehoogd en heb sindsdien last van bijwerkingen zoals hoofdpijn,duizeligheid, vergeetachtigheid en vooral ben ik erg moe, ik baal er flink van.

Zijn hier mensen die ook last hebben gehad van veel bijwerkingen nadat de dosis is opgehoogd en hoe hebben jullie dit ervaren? Daarnaast hoor ik graag ook van anderen citalopram gebruikers wat hun ervaringen zijn en of ze sommige dingen herkennen in mijn verhaal.

Groet,
BNK192

Reacties

loe

als het niet overgaat dan is het niet het juiste medicijn voor je ...ik heb bijna alles gehad wat er is dus ik weet wel iets ervan ben ook al bijna 13 jaar deprie...

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips