Ervaring Wellbutrin in combinatie met...

Depressie

Ervaring Wellbutrin in combinatie met...

Hallo, ik ben 49 jaar en heb sinds mijn 14e depressieve periodes, na jaren van ongelukkig zijn heb ik 9 jaar geleden besloten dat het klaar is en dat ik nooit meer daar wil zijn. Nu dus al 9 jaar medicatie, waarvan nu sinds 5 jaar Wellbutrin 300mg , eindelijk een middel zonder bijwerkingen (voor mij) en ik ben eigenlijk heel tevreden.

Maar ik ben nu in de overgang en de medicatie werkt niet meer voldoende, door een complexe relatie die nu verbroken is ben ik weer in een depressie gezakt en dus dringend op zoek naar hulp, ik weet dat het beter kan en ik wil me niet zo voelen, als ik me zo blijf voelen wil ik het niet meer en stap ik eruit.

Dus ik zoek eigenlijk vrouwen die hetzelfde hebben en wie weet iemand die ook weet welke medicatie de Wellbutrin kan versterken want verhogen kan niet blijkbaar.

Iemand tips of ervaring?

bedankt!

Reacties

Elsela

Ik gebruik ook wellbutrin. En daar doe ik het redelijk op.
Heb tevens ook efexor geslikt, maar last van de bijwerkingen dus gestopt. Efexor zou wel weer de werking van wellbutrin kunnen versterken. Dus weet niet of dat een optie is voor je is. Blijkbaar ook gewenning wat plaats vindt met AD medicatie.

mabel

Ik heb wellbutrin geslikt in combinatie met sertaline, dat kon. maar ik vond het effect van de wellbutrin niet fijn. Ik ken iemand die met citalopram combineerd, wel met succes. Overleg met de voorschrijver zou ik je adviseren. En ivm overgangsklachten, er zijn speciale overgangsconsulentes die ook wat kunnen betekenen. Sterkte!

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips