Hsk

Depressie

Hsk

Iemand ervaring met HSK? Heb volgende week een afspraak.

Reacties

Joes

Ik ben 2 jaar geleden bij het HSK geweest en ik ben er gillend weggelopen. Ik vond het heel oppervlakkig. Als het aan hen ligt is je depressie zo over. Je moet dingen doen en jezelf dan punten geven voor hoe je je dan voelt. HSK is voor heel lichte problemen, en gericht om weer snel terug te gaan naar het werk. Elke diepgang ( en begrip) voor wie je bent/ hebt meegemaakt ontbreekt.
Maar misschien ervaar jij het anders.

Timo

Hier sluit ik mij bij aan, Ook ik ben niet geholpen door HSK. Kon er geen aansluiting mee vinden. Ben daarna overigens wel flink in de put geraakt. Heb nu nog steeds geen goede hulp kunnen vinden..

Antoinet

Een beetje late reactie, ook ik sluit me aan bij de bovenstaande sprekers. Aan het eind van mijn behandeling werd ik alleen maar zieker en toch werd gezegd dat de behandeling klaar was. Ik moest mezelf gaan helpen. Erg jammer dat de psycholoog niet aan heeft gegeven dat mijn problematiek te moeilijk was voor hem. Dan had ik eerder over kunnen stappen op 2e lijns ggz.

Maarten1

Ik ook een beetje laat met mjn reactie, maar ik heb juist heel goede ervaring met HSK voor mijn depressie. Ik voelde me juist echt goed geholpen. Fijne psycholoog en een strakke, voor mij prettige, aanpak. Ik zat ook even te kijken op die site met waarderingen van zorginstellingen en zo, daar krijgen ze ook heel erg hoge cijfers. Ik zal even de link proberen te plaatsen. https://www.zorgkaartnederland.nl/zorginstelling/ggz-hsk-groep-arnhem-30...
Nou Kossie, hoop dat je goed bent geholpen!

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips