Nortriptyline

Depressie

Nortriptyline

Hoi
Prima medicijn maar het de honger op. Is er iemand die ook dit medicijn kent?

Reacties

Haffetje

Is toch hetzelfde als nortrilen? Ik slik dat medicijn nou ong. 2,5 jaar en bij mij werkt het goed. Weet niet wat je bedoelt met honger?

grtjs Haff

sjoep

Hoi ik ken dit medicijn ook, en gebruik het een jaar. Ik wilde kijken of ik zonder kon echter gaat dat niet helemaal.

Of je er honger van krijgt? ja volgens mij wel, dus slot op de koektrommel.

Jente

Kwam 10 kilo aan in 6 weken. En het hielp niet. Sterkte

icarus

Ik heb dit medicijn als enige zonder bijwerkingen geslikt. het is het enigste wat mijn lichaam kon verdragen
zonder de hevigste bijwerking die ik had van alle voorgangers die ik slikte, nl migraine..na enige tijd geholpen te
hebben werkte ook dit niet meer. Mijn lichaam heeft een hoge tolerantie opbouw, ik heb gemerkt dat dit
genetisch is, want de verslavingsfactor zit in de familie..dus alles wat medicijn, drugs en alcohol is trekt erg aan
maar tolerantie is hoog. Gestopt en slik alleen nog kalmeringstabletten en mijn sigaret als stress stokkie.
Het geeft naar mijn ervaring de minste bijwerkingen van allemaal, en heb alle popi jopie versies gehad die gangbaar
worden voorgeschreven..dus toppie spul als je bijwerking gevoelig bent.

icarus

oh ja zag over dikker worden, ja ik ben ook 15 kilo aangekomen. Dit versterkte alleen maar de depressie want was
altijd gespierd en zag er goed uit. Daarom ook gestopt met medicijnen, ben nog wat kilos te dik, maar val steeds meer
af en krijg een beter gevoel. Nu neem ik de depressie voor lief, alle plussen van de medicatie wegen niet op tegen
de minnen als ik er een streep onder zet.

Caroline03

Ik had Seroxat, maar dat werkte bij mij alleen maar averechts....ik leefde letterlijk als een zombie. Toen overgegaan op Citalopram, en dat heeft voor mij maar weinig bijwerkingen....ik was in februari van dit jaar gestopt, viel vanzelf af, maar moest noodgedwongen, sinds gisteren na een bezoek aan de huisarts, weer beginnen...ik denk dat ik na een dag of 3 vanzelf wel weer het honger gevoel ga krijgen.....maar op dit moment weegt het voor mij zwaarder dat ik niet langer met suïcide gedachten wil rondlopen, dan maar weer een paar kilo eraan....

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips