Ha, daar was je weer?! Kom binnen. Gek! Het duurde even voordat ik je herkende. Maar nu herinner ik me hoe samenzijn met jou is. Ik heb te weinig energie om nog mooi weer te spelen, mijn liefste vrienden te zien en vraag me af wat het nut is om op deze aardbodem te blijven. Jezus, wat word ik moe van jou.
Ik krijg koude rillingen. Huil aan een stuk door. Zelfs om de Metro horoscoop! Ik maak als een kat in het nauw rare sprongen. Van een voorbeeldige gastvrouw verander ik in een dragtetude dramaqueen met gilles de la tourette. Het zweepje is bedoeld om mezelf hiervoor flink af te straffen.
Bron Metro: Horoscoop Stier 20/4 - 20/5 Blijf vertrouwen in de mens. Ook jij vindt een mens waarin je kunt vertrouwen. Sluit je niet af, maar blijf openstaan voor anderen. Ook al is het nog zo moeilijk voor jou, het is de moeite waard.
Elk nadeel heeft zijn voordeel, want ik slaap in ieder geval niet alleen. Je houdt me wakker, of zorgt dat ik een comateuze winterslaap beland.
Doorgaans ben ik wel heel gastvrij, maar ik ben klaar met je! Te moe om nog tegen je te vechten. Met jouw goedvinden, zet ik je per volgende week op straat. Ik hoop dat je je volgende komst eerder kunt aankondigen, zodat ik me op je bezoek kan instellen. See you later, Alligator.