Heeeeeey allemaal,
Is weer een tijdje geleden dat ik heb geschreven op dit forum, maar ben benieuwd hoe het met iedereen is. Na me ontslag uit de crisis is het net een achtbaan van gevoelens. Als je maatje je verlaat naar alot off years omdat die niet overweg kan met je echte ik, what the hell that ook is ... dan komt dat aan, als dit al jaren gepland is en de bedoeling...dan komt het als een bom.. Ik durf geen vriendschappen meer aan en raak in paniek bij het minste .. zelfbeeld is foetsie..zekerheid, vertrouwen, stabiliteit...dat zijn dingen die ver te zoeken zijn...je gaat je afvragen wat is er toch allemaal gebeurt ...why ??? why?? Momenteel sta ik op de wachtlijst voor behandeling...alweer..Grrrr ... af en toe wil je gewoon niet meer wakker worden..af en toe wil je niet meer in slaap vallen... soms haat ik me zelf en als ik me zelf in de spiegel zie dan is het snel doorlopen... het leven is een bagger zooi... alles doet zeer ..tranen heb je niet meer...en als je met je voeten in het water bij het strand staat dan wil je erin en nooit meer eruit... iets houdt je tegen .. ik ben te lief, te leuk, te aardig, te goed, te zorgzaam... FUCKING SHIT ... wat moet ik dan zijn...heb al moeite genoeg met me zelf en mezelf begrijpen...het kost al moeite genoeg om aan iemand uit te leggen dat je humeur in een flits kan veranderen, hoe leg je snijden en krassen en je littekens uit ??? je duisterheid en je gebrek aan wil om te leven...wat heb je eraan als iemand dat egoistisch denken noemt ... mijn verhaal probeer ik te vertellen al zo zp vaak ..om andere te helpen te steunen , te begrijpenm en te helpen...maar vooral het weten dat je er niet alleen mee bent is vaak erg erg belangrijk... ik heb me medewerking gegeven aan een instelling die uitleg geeft aan clienten, familie en vrienden ...wat is depressie... en dan hebben we het nog niet eens over me borderline, ptss en andere aandoeningen...alleen de depressie...ik wil met me verhaal andere laten zien dat er zo veel rond lopen ...die zich zelf niet kunnen uitleggen....als je wil kun je kijken op deze site ... kijk dan bij het verhaal van mij www.biologischeklokENdepressie.nl
Kijk dan bij mijn verhaal...dan zie je me ook hahaha ... i don't care...voor wat ik heb schaam ik me niet en steeds verder kruip ik uit me schulp... misschien lukt het me wel .. hope so ... dus wil je me verhaal horen of ken je iemand die er misschien wat aan heeft.. klik op jack ... of mail me ..alles kan ...
Ciao
J@ck

lieve jack
ik ken je ontzettend goed
het is dan ook zo moeilijk om er wat op te zeggen
omdat ik met mezelf 4 kant in de knoop zit
maar ook voor jou komen er lichte dagen
en maak een leuke toekomst met S
en het is zo onwijs knap dat je na dit alles hebben megemaakt hebben er nog steeds staat ben trots op je
en het is voor omgving heel moeilijk te begrijpen
maar schatje het komt goed
xxxx angel