6 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: ma, 19/07/2010 - 04:22
afbeelding van bengeltje

Spuien want ik trek het niet meer

Ik kan alleen maar hopen dat ik kracht terug vind.
Kracht om te doen wat de maatschappij verstandig vind in mijn geval.
Zelf weet ik helemaal niet meer wat te doen.
Kracht om niet te doen. Waarom moet er altijd iets aan vastzitten als ik eens mensen durf te vertrouwen? Een verwachting die ik die waar kan maken? Waarom ben ik zo verrekte gevoelig! Ik ben kwaad, kwaad op de wereld maar nog meer op mezelf. Op het punt bereikt waarop ik niet voor mezelf kan zorgen, niet meer voor een ander. Moet ik doorleven tot ik van ouderdom neerval..altijd met een ongelukkig kwaad verdrietig en depressief gevoel..
Omdat ik anders ook niet geaccepteerd word? Dat word ik ook niet als me definitief laat opnemen voor de rest van mijn leven. Als dat al kan. Hoe vaak ben ik niet weggestuurd bij het GGZ. Dat ze zeiden; we kunnen niks voor je doen. Dat ik er eerst haast niet was en dan ineens wel 'hulp' krijg. Hoe vaak werd er niet gezegd; aandachttrekker. Of; jij spoort niet. En ik met mijn stomme kop, probeer uitvluchten te verzinnen voor de grootste criminelen.
Nu raak ik werkelijk alles kwijt en heb ik dadelijk niks meer waarom ik geef. Staan de mensen voor me klaar die ik altijd heb geprobeerd te steunen? Nee die zijn al lang weer uit beeld. Ik kan me niet overeind houden in deze wereld. En de wereld kotst mij weer uit. Waar moet ik het dan voor doen als ik donderdag alles kwijt ben waar ik om geef? Ik kan niet meer van mezelf houden. Ik weet niet eens wat dat is. Ik kan amper op mijn benen staan en steeds minder eten. Wie hoort mij als ik ziek ben? Wie hoort mij als ik het echt niet meer trek. Maar het is wel frappant dat zoveel mensen me uitkotsen in de wereld. Dan kan je niet meer zeggen; het ligt aan hun. Het ligt dus aan mij.

#2 - Geplaatst op: ma, 19/07/2010 - 06:20
afbeelding van Bonbonnetje100

Lieve Bengel,
Wat voel je je toch rot, rot is een erg arm woord voor je gevoelens, dat de lading allerminst dekt. Met andere woorden ik leef met je mee en wil je zoveel sterkte en kracht wensen. Jij bent het waard Bengel, ook jij! Goed van je dat je de woorden hebt gevonden om deze te beschrijven.
Liefs Bonbon

#3 - Geplaatst op: ma, 19/07/2010 - 06:35
afbeelding van Aleunam

Bengel, zet hem op! Je hebt het enorm moeilijk momenteel maar je kunt het! Ik weet zeker dat je de goede keus gaat maken... Ik denk aan je! Blijf sterk.
Liefs M.

#4 - Geplaatst op: ma, 19/07/2010 - 13:15
afbeelding van edith

hoi bengel
meid wat is het toch allemaal moeilijk he waar je nu in zit.
ik zou wat meer voor je willen doen maar weet ook niet wat.
naar dat mensen er zo weinig of niet zijn voor je.
toch kan het veel beter meid en ik hoop dat het je toch lukt hier uit te komen.
veel sterkte en zie je wel op de chat.
edith

#5 - Geplaatst op: ma, 19/07/2010 - 18:51
afbeelding van Hope_Justice

Hey Bengeltje (:
Jou situatie is natuurlijk heel erg persoonlijk, maar aspecten daarvan klinken zo erg herkenbaar... je hebt er misschien niks aan maar ik wil alleen maar zeggen, ik weet hoe het voelt om je zo eenzaam en uitzichloos te voelen dat je je er bijna een einde aan wil maken, omdat je denkt dat het toch niet beter wordt, of dat alles aan jou ligt. Maar hey... ik stuit er ook elke keer weer op.. en ik moet het jou ook echt zeggen, het ligt echt niet aan jou, dat de mensen waar JIJ juist zo lang klaar voor hebt gestaan, er nu niet zijn als je het moeilijk hebt!!!! Zo zie je maar hoe laat het is als je echt in nood bent. Meid, misschien heb je, net zoals ik dat had, gewoon echt de verkeerde vrienden... maar je kan toch niet zeggen dat een lieve meid die altijd klaar staat voor hun vrienden dit verdient? Of het kan ook zijn, dat jij veel sterker bent dan zij wat dat betreft.. en als jij in nood staat, dat zij zich geen houding weten te geven. (: Bengeltje, je verdient het echt niet, dus ga jezelf dat soort dingen niet aanpraten! OK? (:
Ik hoop dat je hier een soort van steun aan hebt gehad... of herkenning, of wat dan ook.. (:
Knufs!

#6 - Geplaatst op: ma, 19/07/2010 - 22:00
afbeelding van angel

lieve lieve bengel of P
ik ben in jou hart bij jou!
ik weet dat de omgv waar je zit geen kontackt met mij mag hebben
maar ik geef ziels veel om jou
en je heb me nr dus je mag altijd bellen en mischien dat we volgende week in stad wat kunne gaan drinken??
liefs rn ingedachte bij je

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!