4 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: vr, 09/07/2010 - 18:11
afbeelding van Chumani

Warmte - hoe gaan jullie ermee om?

Ik vroeg me af hoe jullie met de warmte omgaan. Bij mij is het nu 35 graden buiten en binnen iets koeler maar niet veel en ik heb daar een behoorlijke hekel aan. Vooral slapen wordt daardoor vrijwel onmogelijk met het gevolg dat ik doodmoe op werk verschijn..

Hebben jullie tips over wat ik (of anderen) kan doen om met de warmte om te gaan? Of om beter te slapen?

#2 - Geplaatst op: vr, 09/07/2010 - 18:51
afbeelding van swoopy_s

Hey,
ja lastig die warmte met slapen.
- houdt overdag de deuren en ramen dicht. Komt alleen hitte vanaf.
- ventilator voor luchtstromen.
- douche niet koud. Als je een ventilator heb, moet je je niet goed afdrogen en dan bij de waaier gaan zitten. Krijg je het lekker fris.
- Ik heb nu een hor bij mn deur, en ik ga wellicht vannacht mn deur open houden.

#3 - Geplaatst op: vr, 09/07/2010 - 19:39
afbeelding van Chumani

Hmm die ventilator is wel een goed ideetje - es kijken of ik ergens een goedkoop dingetje kan vinden. Een hor zal voor mij helaas niet werken - bij mij kunnen er niet alleen vliegen maar ook heel verkeerd volk binnenkomen, en die laatste worden niet tegengehouden door een hor helaas Tongue

#4 - Geplaatst op: zo, 11/07/2010 - 15:34
afbeelding van jojo

Bij oververhitting, pak een plantensproeier, zet hem op nevelstand, mmmmmmmmm, heerlijk.
Bij koude lucht's morgens, alle ramen tegen elkaar. Bij zon alle gordijnen, ramen en deuren dicht.
Ren je huis uit neem een duik in een meer of iets dergelijks, daarna buiten zitten in de schaduw.
Douchen. Tja wat kan je nog meer doen, hihi

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!