Spring is in the air! Maar je loopt nog te tobben en je hebt dat zwaarmoedige gevoel in je hoofd. Dus de hoogste tijd om de zinnen eens te verzetten en lotgenoten te ontmoeten om mee te koken/eten en natuurlijk te praten over wat je werkelijk bezig houdt.
Deel je ervaringen in een prettige rustige omgeving midden in de natuur. Met prachtige bomen en een fruitboomgaard tussen 2 rivieren naast een historisch monument.( Fort)
Het idee is om met een groep van 6-8 lotgenoten ,die een chronische depressie hebben, eens in de maand bij elkaar te komen. Wellicht is het handig om eerst elkaar als groep beter te leren kennen via deze site. Alvorens we een datum prikken. Dat zou ergens eind juni zijn.
Stuur mij of Anna156 een PB met je motivatie en wat je verwacht van dit initiatief.
Alvast bedankt.

Goed intiatief! Ik zou hier graag aan willen deelnemen.
Hoi,
Leuk dat je wil meedoen!
Kun je mij een PB sturen met een beetje info over je achtergrond en motivatie ( mag heel kort). Dan sturen we je tzt alle relevante informatie.
Alvast bedankt.
grt Alexander
Ik doe natuurlijk ook mee!
Lijkt mij een fijne en informele manier om met lotgenoten ervaringen uit te wisselen en kennis te delen. Weer eens wat anders dan de sofa van de psych...
Hai toppie
ik wil best meedoen maar ik zou graag meer info willen hebben. Kan je dat opsturen naar mijn mail. Adres is lionhen_123@hotmial.com.
Dank je
Hoi moet je ook in Amsterdam wonen dan?
ik wil meedoen omdat ik ten eerste koken leuk vind en ook vanwege dat ik last van depressies heb.
Nee, je hoeft niet in Adam te wonen (doe ik ook niet). Maar moet natuurlijk wel te doen zijn voor je. Dus welkom Heksje en B4s
Okay tof. Hou me op de hoogte denk ik ondertussen na of ik dat wel aandurf
lijkt me leuk, ik zal me aanmelden
Dag Franz,
Dank voor je enthousiasme. Namens Anna156 en mij alvast welkom!
Zodra we genoeg aanmeldingen hebben krijg je alle relevante informatie. Vergeet niet om aan te geven waarom je wil meedoen.
Alvast bedankt.
Wat is een PB? En waar moet ik dat heen sturen?
Wat is een PB? En waar moet ik dat heen sturen?
Een PB is een persoonlijk bericht. Ga naar de hyperlink Persoonlijk bericht en klik Anna156 of Alexander