Ik durf niet het er met mensen over te hebben ...
Ik durf het niet aan de school te vertellen ...
Ik durf het er tot nu met niemand echt erover te hebben ...
Bang .. bang dat mensen zeggen dat ik me aanstel.
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest om te vragen of mijn psychologische klachten ook door iets lichamelijks kan komen zoals een schildklier afwijking.