hey lieverds
vandaag in de chat geweest waar ik niks kon hebben voelde meteen als aanval dus werd best wel pissig en reageerde hier op niet goed srry
mijn lijf is op en wou dat ik voor altijd kon schuilen onder mijn dekens zonder verplichtingen dit moet je zus zo
mijn moeder wil ik gewoon kontakt mee
heb vorig weekend zoveel geprobeerd email ik zou kunne zien of is geopend maar neej ik heb r sms gestuurd niet eens dankjewel
ik voel me gewoon overal niet welcome meer en dat is geen pretje als je zo rondloop elke keer mijn masker op niet latend zien dat ik me kut voel zelfs als ik slaap blijft mijn masker op ik verlang naar mense om me heen we hebbe hier int cafe en daar s altijd volle boel maar voel me dan nog zo alleen
ze vertellen altijd leuke verhalen over hun ouders en dan beginne mijn oge te branden want zo leuk heb ik nooit gehad en ga dan na huis met tranen in mij ogen en boven kome ze er uit
bedankt als je dit wil lezen greetzz angeel

Ha Angel,
Ik heb je niet gezien vandaag op de chat, maar ik vind het heel begrijpelijk, dat je af en toe even niets kan hebben. En ik denk dat anderen dat ook wel begrijpen. Je hebt het op het moment heel moeilijk, en hier hoef je echt de schijn niet op te houden!!!
Het is moeilijk als je ouders zo reageren en er niemand lijkt te zijn. Mocht je een keer willen praten of schelden.....je bent altijd welkom.
Heel veel sterkte de komende tijd!! Hou vol, er komen betere tijden, ook voor jou!!