5 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: di, 22/12/2009 - 02:56
afbeelding van Tookuh

Kerstmis, oud en nieuw

Wat betekent KERSTMIS voor jullie,

Is het samen zijn, stil staan bij alles wat we niet hebben, stilstaan bij de
armen.
Ik weet wel wat ik mis het familie gebeuren.
En normaal gezien is t toch ook `n familie gebeuren?
Niet moeilijk doen, maar nodig elkaar uit , of niet?

DE KERST, EN DAARNA OUD EN NIEUW
IK ZOU NOG goed oudeinde aan VERSCHEIDENE MENSEN NIEUWJAAR WILLEN WENSEN DAN EN GEZOND VOORAL OOK VEEL GELUK IN 2010. , O.A. aan DE MENSEN DIE IK KEN HIER : Stok, Beagle, Julie, Aanspreekpunt, Beheer, Twin, Michelle, Ron 01, Rein, lisa 1 , izzy, tipsy, iers, Peter, Jessie, en ook de mensen die ik niet genoemd heb.
groet , Tookuh

#2 - Geplaatst op: di, 22/12/2009 - 12:25
afbeelding van iers

Lieve Tookuh, ik wens jou ook hele fijne feestdagen, en een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2010! Liefs, Iers

#3 - Geplaatst op: di, 22/12/2009 - 18:46
afbeelding van Stokstaart

Lieve Tookuh,

Dankjewel voor je woorden en wensen, doet me deugd.
De eindejaarsfeesten laat ik dit jaar aan mij voorbijgaan, ik duw ze niet weg maar zoek ze ook niet op. Al het opgeklopte en geforceerde feestgedruis doet me weinig, ik neem er afstand van, ik ben een toeschouwer. Ik sta even aan de zijlijn, ik speel (nu toch) niet mee. Misschien komt dat wel volgend jaar...we zien wel.
Ik probeer vrede te nemen met mezelf en met m'n situatie. Het kan steeds slechter denk ik dan maar.

Lieve groet tookuh en een goed, rustig kerstfeest voor jou,

stokstaart

#4 - Geplaatst op: vr, 25/12/2009 - 20:21
afbeelding van Kathleen

Wij vieren Kerstmis alleen met ons gezin en met onze bomma en oud en nieuwjaar alleen met ons gezin.
Wij eten, drinken en cadeaus uitpakken en over veel praten wat ik niet leuk vind over de rest van onze famili hoe slecht die zijn en zo.

#5 - Geplaatst op: zo, 27/12/2009 - 21:07
afbeelding van Jacky

Klinkt goed Wink

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!