4 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: wo, 11/01/2012 - 08:40
afbeelding van sterretje

En nu?

Hallo allemaal.
Even een kort berichtje van mij. Het ging de laatste tijd al niet zo goed met me, sta ook op de wachtlijst voor dagbehandeling.
Nu is ook mijn vader afgelopen zaterdag geheel onverwachts overleden. Hij had kanker, maar met de chemo was alles heel goed onder controle......
Hij was wat uitgedroogd ivm diaree door de chemo. Dat had hij heel vaak, maar dan 3 dagen vocht, en dan was het weer o.k. Nu heeft hij (mede door foute van het personeel) compicaties gekregen, en van de ene pech in de andere gerold. Met als gevolg een hartstilstand, 12 min. reanimatie, daarna wel weer hartritme maar moest beademd worden, dus naar de ic. Daar na een hele spannende nacht en ochtend, is hij in de middag overleden.
We zijn allemaal helemaal van slag. Mijn broer is pas 4 mnd geleden verongelukt, we hebben van hem toen dus ook geen afscheid kunnen nemen, tegen pap hebben we ook niks meer (bewust) kunnen zeggen. mijn moeder is helemaal kapot (logisch), maar heb ook erge zorg om haar ivm een eerdere psychose.
ik weet het gewoon even niet meer. Hoeveel kan een mens aan? Ben doodmoe. Al heel de week slecht geslapen. De nacht op de ic helemaal niet (40 uur wakker geweest) en de nachten daarna bij mijn moeder, dus ook maar zo'n 4 a 5 uur per nacht. Morgen is de begrafenis, en daarna zal ik wel weer (net als bij mijn broer) een verschrikkelijke slag krijgen.
x
sandra

#2 - Geplaatst op: wo, 11/01/2012 - 09:35
afbeelding van slide

Hoi Sandra, alleerst natuurlijk gecondoleerd. Het is absouluut niet eerlijk dat je zeovel moet doorstaan. En al helemaal niet in zo'n korte tijd achter elkaar.
Ik wens je heel veel sterkte toe.
Slide

#3 - Geplaatst op: wo, 11/01/2012 - 20:52
afbeelding van Haffetje

Ster, wat een zorgen zeg.. Gecondoleerd met dit grote verlies. Ook al ken ik je niet zo heel erg goed. Ik wens je heel veel sterkte toe om dit te kunnen dragen.
Liefs Haffetje

#4 - Geplaatst op: vr, 13/01/2012 - 17:32
afbeelding van msuperp

Lieve Sandra,
wel gecondoleerd met dit immense verlies.
Wat kan ik je zeggen in deze situatie? Sterkte dekt de lading niet. Soms is het beter om te zwijgen en stilte te zijn. Die stilte wens ik jou toe. Een lange periode van stilte in jouw leven, ondanks dat het leven om je heen gewoon en heel 'misplaatst' doorgaat. Ik wens je een goede verwerking toe.
Misschien een idee om af en toe van je af te schrijven, hier op de site. Of in privéberichten.
Ik dank aan je, Sandra!
Veel liefs van mij

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!