Hallo allemaal,
Ik heb nu sinds 3 maanden de diagnose, chronisch-depressief. Blijkt dus dat ik dit al best lang onder de leden heb. Ik word in november 33.
Ik ben een redelijk druk baasje en heb eigenlijk weinig geduld. En dat is wat ik nu eigenlijk dus wel moet hebben. Sinds 3 maanden aan de anti-depressivia, Mirtazapine. En heb daar vorige maand Serequel bij gekregen. Naast deze medicatie ben ik ook in behandeling bij een psygoloog, en ben gaan sporten.
Ik grijp elke mogenlijkheid aan om er van af te komen. Maar ik ben niet zomaar depressief geworden. Er zit nog een ander psygologisch probleem achter. En daarvoor loop ik ook bij de psygoloog om dat te vinden.
De reden dat ik me hier op deze site heb aangemeld is om het eens van me af te schrijven. Was een tip van iemand die zei dat het hielp.
Dus beste mensen ik ben Den...

Hoi Den, Welkom op de site. Misschien is het leuk als je eens langs komt op de chat. Altijd wel een luisterend oor, een praatje of advies.
Sterkte in je strijd.
gr droep
Hey Den,
Schrijf het hier maar goed van je af! Ik hoop dat je hier een beetje steun kunt vinden bij het lezen van de verhalen. En ook omdat je niet alleen bent. Ergens is er toch iets positiefs, je weet wat het is en je kan er wat aan doen. Maar dat heeft heel lang de tijd nodig spijtig genoeg. Ik heb al vaak gedroomd over die ene knop die bij mij veel kan wissen! Maar spijtig genoeg moet ik dit allemaal zelf doen. Ik wens je alvast veel moed. En welkom