Af en toe een lichtpuntje........vasthouden
Blijkbaar moet ik me weer aanmelden en mijn verhaal opschrijven, na lange tijd zoek ik toch weer contact met lotgenoten.
In t kort: gepest op school, moeilijk zwanger geworden (5x), van die keren een tweeling verloren en 2 zonen grootgebracht met hun nodige problemen (o.a. autisme). Een man waarvan niets meer mocht maar dingen moesten gaan op zijn mannier. '91 gezonde zoon gekregen. '92 moeder overleden, '93 schoonvader overleden '94 Ongeluk van mijn vader. hij zwaargewond, zijn zus en mijn schoonmoeder overleden. Hierdoor troubles in de familie (tot bedreigingen toe)! Was toen 5e x zwanger van de jongste zoon, deze is even later "kantje boord"geboren. '04 Mijn lieve steun en toeverlaat gestorven......mijn vader.
Ben na bijna 24 jaar gescheiden maar heb een lieve vriend gevonden........op InDepressie!!!!!! Wij hebben tenminste begrip voor elkaar omdat we nu "samen"de dingen doormaken die tegenzitten want t is voor hem ook moeilijk te leven met een autistische stiefzoon, een keiharde vervelende ex van mij, en zijn zonen wonen ver weg, dus gemis! En het feit dat de jongste zoon van hem PDD-NOS heeft! Dus de depressies zijn altijd wel aanwezig! (hoe zou dat komen............?)
Guppie.

Reacties
welkom, fijn dat je een relatie hebt die je begrijpt.