6 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: vr, 17/02/2012 - 19:09
afbeelding van 108676

Nieuw hier...

Ik heb mijn verhaal verplaatst naar mijn dagboek

#2 - Geplaatst op: za, 18/02/2012 - 11:24
afbeelding van marie73

hoi, ik ben manisch-depressief, en heb ook vaak last van rugpijn doordat ik een zwakke rug heb. soms zie ik het ook niet meer zitten maar moet door omdat ik een zoon heb om voor te zorgen. ik snap goed dat je de zin van het leven niet meer ziet. vind t goed van je dat je nog steeds naar school gaat ondanks dat je pijn hebt en depressief bent. je slikt anti-depressiva, is die nog niet goed aangeslagen? wat betreft de rugklachten en de pijn die dat geeft, tja als de therapie niet helpt, kan je alleen nog maar pijnstillers slikken. heeft de huisarts geen pijnstillers voorgeschreven?
ik wens je heel veel sterkte toe. liefs marie

#3 - Geplaatst op: za, 18/02/2012 - 13:50
afbeelding van 108676

Hoi,

Fijn dat er nog iemand is die ongeveer hetzelfde door maakt als ik. Vervelend voor jou, ik snap heel goed dat jij het ook af en toe niet meer ziet zitten, fijn dat je zoon (voor hem waarschijnlijk onbewust) je tegenhoudt. Nee helaas is de antidepressiva nog niet aangeslagen. Ik slik ze nu sinds november maar nog geen effect. Is nu al een aantal keer verhoogd en zijn het nu aan het proberen met een combinatie van twee soorten. Ik hoop dat het gaat werken, het is wel een beetje me laatste hoop... De therapie helpt wel, alleen het duurt ontzettend lang. Het zijn zulke kleine stapjes die ikzelf (door de depressie) niet meer zie. Dat maakt het moeilijk andere mensen geven mij complimenten maar ik zie het niet. daarom voelt het af en toe behoorlijk zinloos. Ja, die heb ik gehad, een hele zware soort met veel bijwerkingen. Maar na een aantal jaar was mijn lichaam helemaal aan die stof gewend, en hielp het niet meer. Nu met de anti-depressiva kan het helemaal niet meer. Of althans paracetamol mag maar ja dat helpt dan weer niet. Liefs Marlies

#4 - Geplaatst op: za, 18/02/2012 - 13:50
afbeelding van 108676

Marie73, slik jij zelf ook antidepressiva?

#5 - Geplaatst op: za, 18/02/2012 - 16:05
afbeelding van veendam

hoi
Ik weet wat rugpijn is , ik heb twee afglijdende werfels gehad die inmiddels met een plaat weer aan elkaar vast zijn geschroeft .
ik zou zeggen maak een afspraak bij een pijnpoly want leven met pijn is niet nodig ,ben er ook geweest en inmiddels zonder medicijnen meer en van de hele erge pijn af al voel ik het wel maar daar is mee te leven.
En leven zonder pijn ?wie weet gaat de depressie ook weer weg
groetjes

#6 - Geplaatst op: za, 18/02/2012 - 16:41
afbeelding van 108676

Oeh, dat is vast erg pijnlijk, ik denk dat ze bij de pijnpolie hetzelfde zullen doen als bij het revalidatiecentrum waar ik nu behandeld wordt. Ik wordt nu behandeld in een multidisciplinair team. Maar iig bedankt voor de tip, ik ben blij dat het jou heeft geholpen. En idd een leven zonder pijn, dat zou echt geweldig zijn en ik ben er ook van overtuigd dat als de pijn weg is, de depressie ook over gaat.

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!